איש עסקים ישראלי רכש דופלקס בשרונה ב-16.3 מ' ש'

מדובר בדופלקס במגדל האמצעי המשתרע על פני שתי הקומות 30 ו-31, בשטח של 275 מ"ר ■ הדופלקס צופה לכיוונים מערב, צפון ודרום, שמהם ניתן להשקיף על הים ועל מתחם הטמפלרים הממוקם למרגלות הפרויקט

איש עסקים ישראלי רכש דופלקס במגדלי שרונה בתל אביב ב-16.3 מיליון שקל, מחברת גינדי החזקות. מדובר בדופלקס במגדל האמצעי המשתרע על פני שתי הקומות 30 ו-31, בשטח של 275 מ"ר, שמהם 214 מ"ר נטו ומרפסות בשטח 61 מ"ר. גובה התקרה בדופלקס מגיע ל-6 מטרים והוא צופה לכיוונים מערב, צפון ודרום, שמהם ניתן להשקיף על הים ועל מתחם הטמפלרים הממוקם למרגלות הפרויקט.

בפרויקט, הכולל שלושה מגדלים, נותרו למכירה שני דופלקסים אחרונים, האחד גם הוא במגדל האמצעי הכולל שטח של 275 מ"ר באותן קומות, והאחר דופלקס ענק הממוקם במגדל המזרחי וכולל את שטחן של שתי הקומות 30 ו-31, בשטח של 521 מ"ר כולל מרפסות.

בדופלקס, שעיצב האדריכל פיצו קדם, בריכה וחדר כושר ותג המחיר שדורשת גינדי החזקות בגינו עומד על 43.5 מיליון שקל. באוגוסט 2011, אגב, בדיוק לפני שלוש שנים ובשיאה של מחאת הדיור, הודיעה גינדי כי מכרה דופלקס בשטח 600 מ"ר בשתי הקומות העליונות של המגדל המערבי ב-36 מיליון שקל.

מגדלי שרונה הם שלושה מגדלים בני 31 קומות ו- 324 דירות, הנמצאים בבנייה מתקדמת. אכלוס הפרויקט יחל במארס 2015. בקומת הכניסה של הפרויקט מוקם בימים אלה "שוק שרונה" הכולל כ-85 דוכנים וחנויות בשטח 9-35 מ"ר, רובם בתחום המזון. ההכנסות מהשכרת העסקים מוערכות בסך של 3.1 מיליון שקל לחודש לא כולל הכנסות מהחניון הכולל 419 חניות. באפריל האחרון פורסם כי חברת מליסרון מנהלת מגעים עם גינדי לרכישת מחצית פרויקט השוק לפי שווי של כ- 400 מיליון שקל, אך נראה כי מגעים אלה עדיין רחוקים מלהבשיל.

צחי לוי, סמנכ"ל השיווק של גינדי החזקות מסר: "בחודשים האחרונים מיצב פארק שרונה את מעמדו כלב החדש של תל אביב.

נוסף על העניין הרב שמייצר הפרויקט בארץ, לאחרונה ניכרת התעניינות גוברת והולכת במגדלים בקרב תושבי חוץ, שזיהו את הייחודיות של מתחם שרונה מאז פתיחתו. בפרויקט נשארו בסך הכול שתי דירות מפוארות המוצעות למכירה, ברמת הגימור הגבוהה ביותר הקיימת היום בישראל, ובפורמט של 'טוטאל דיזיין' - עיצוב מלא עד הפרטים הקטנים ביותר. אנו צופים כי גם שתי דירות אלה יימכרו בקרוב".