צפו ברני רהב שופך על עצמו דלי קרח - וצורח

אחרי הידוענים, אנשי הבידור והמנכ"לים בארה"ב - גם היחצ"ן רני רהב ביקש מחברו שישפוך עליו דלי קרח, להעלאת המודעות למחלת ניוון השרירים ALS

רני רהב / צלם: תמר מצפי
רני רהב / צלם: תמר מצפי

איש יחסי הציבור רני רהב הולך בעקבות ידוענים, אנשי הבידור ומנכ"לי הענק בארה"ב שהתגייסו לקמפיין להעלאת המודעות למחלת ניוון השרירים ALS, בעזרת מקלחת צוננת של מי קרח והעלאת הסרטון ליוטיוב.

"אני שמח להיענות לאתגר שהציבו בפני העיתונאי ומנחה תוכנית הבוקר יואב לימור והזמר וחברי הטוב אייל גולן - ולשפוך עליי קרח לציון המחקר והטיפול למחלה הארורה מכל ALS. אני תקווה שסוף-סוף תימצא תרופה למחלה", הוא אמר בסרטון שהעלה לפייסבוק שלו.

רהב קרא גם לראש הממשלה "ידידי בנימין נתניהו ורעייתו שרה" לשפוך על עצמם דלי קרח, וכן גם לבר רפאלי ולנועה תשבי, "השגרירה של ישראל בעולם".

מי שהתגייס לשפוך על רהב את הקרח היה חברו איתי - שלאחר ששפך את עליו את הדלי זכה לשמוע צרחות מפיו של רהב.

"אני מקווה שבזכות העובדה שאני עשיתי את זה תהיה יותר מודעות, ויימצא פתרון", אמר רהב לחדשות 2 Online. "זה נופל על אנשים צעירים מוכשרים שממש לא מגיע להם את זה. זה כפור אימים, אבל המחלה הזאת לא מבחינה בין חום לקור, אז זאת הקרבה קטנה".

מאז הגיח לעולם לפני כשבוע, ממשיך "אתגר דלי הקרח" להתפשט ברשתיות החברתיות ולנפק בכל יום עשרות סרטונים של ידוענים בינלאומיים המתגייסים למען העלאת המודעות למחלת ניוון השרירים - בעזרת מקלחת צוננת של מי קרח. בין המאותגרים: טים קוק, מארק צוקרברג, ביל גייטס ועוד.