ויזנטל ייפגש מחר עם המנהלים הכפופים לו ברשות השידור

יונה ויזנטל, העורך הראשי ברשות השידור, לא קיבל לפי שעה כל החלטה לגבי עתידם של בעלי התפקידים הבכירים ברשות - ובהם מיקי מירו וזליג רבינוביץ'

יונה ויזנטל / צילום: יוסי כהן
יונה ויזנטל / צילום: יוסי כהן

העורך הראשי של רשות השידור, יונה ויזנטל, החל היום (ב') בעבודתו ברשות השידור - כך נודע ל"גלובס".

ויזנטל, שחזר מחופשה בחו"ל, נחת הבוקר לראשונה בארץ מאז נודע דבר היבחרו לתפקיד, ומיד הגיע למשרדי רשות השידור בתל-אביב.

מחר (ג') יחל ויזנטל בסבב פגישות במשרדי רשות השידור בירושלים עם 11 נושאי המשרה הכפופים לו - אשר החוק מתיר לו להעביר כל אחד ואחד מהם מתפקידם.

ויזנטל לא קיבל לפי שעה כל החלטה לגבי עתידם של בעלי התפקידים - ובהם מנהל קול ישראל, מיקי מירו; סמנכ"ל כוח-האדם, יראון רופין; ומי שנחשב לאיש החזק ברשות השידור, זליג רבינוביץ', ששימש כיד-ימינו של המנכ"ל המודח יוני בן-מנחם.

ביום האחרון לדיונים על חוק תאגיד השידור הציבורי החדש הוחלט להוסיף את הסעיף שמתיר למפרק רשות השידור (הכנ"ר) להעביר מתפקידיהם את המכונים "נושאי המשרה" - זאת בניגוד לכלל העובדים ברשות השידור, אשר חל איסור לפטרם בתקופה זו של הפירוק.

כפי שפורסם ב"גלובס", ויזנטל, שהרוויח קרוב ל-80 אלף שקל בחודש בתקופת כהונתו כסמנכ"ל התוכן של חברת הלוויין yes, ירוויח בתפקידו זה ברשות השידור כ-38 אלף שקל.

תפקידו של ויזנטל, שפועל תחת הכנ"ר דוד האן, הוא לדאוג לרציפות בשידורי קול ישראל וערוץ 1 בתקופת הפירוק של רשות השידור הנוכחית, עד להקמת תאגיד השידור החדש שיחליף אותה.

בתוך כך, תחת ויזנטל יפעל גם אגף הגבייה של רשות השידור, שאמור לסיים את תפקידו עד למארס 2015, מועד הקמת השידור הציבורי החדש, זאת עם ביטולה של אגרת הטלוויזיה.

ויזנטל סירב להגיב.