דחייה של 45 יום בהשלמת רכישת תנובה ע"י ברייט פוד

כך דיווחה מבטח שמיר ■ ככל שעד למועד ההשלמה ברייט פוד לא תקבל את האישורים הרגולטוריים בסין, יהיה זכאי כל צד לדחות את המועד בעוד 3 חודשים

המרכז הלוגיסטי של תנובה בבאר טוביה / צילום: רפי קוץ
המרכז הלוגיסטי של תנובה בבאר טוביה / צילום: רפי קוץ

השלמת עסקת מכירת השליטה בתנובה לחברת ברייט פוד הסינית נדחתה ב-45 יום, עד ליום 5 באוקטובר - כך דיווחה היום (ג') לבורסה מבטח שמיר , המחזיקה בתנובה יחד עם קרן אייפקס.

עוד עולה מהדיווח של מבטח שמיר כי ככל שעד למועד ההשלמה החדש ברייט פוד לא תקבל את האישורים הרגולטוריים הנדרשים בסין, יהיה זכאי כל צד לדחות את מועד ההשלמה ב-3 חודשים נוספים, כלומר עד ליום 5 בינואר 2015.

נזכיר כי ‏בחודש מאי האחרון חתמה אייפקס על עסקה למכירת החזקותיה בתנובה (56%) לברייט פוד, לפי שווי חברה של 8.6 מיליארד שקל. המחיר לעסקה קבוע, אלא אם תהיה הרעה דרמטית ומהותית בתוצאות תנובה עד מועד השלמת העסקה.

בחודש שעבר עדכנה מבטח שמיר על המשך המגעים שהיא מנהלת להצטרף למכירת השליטה בתנובה. ‏במבטח שמיר ציינו כי "ככל שהמשא-ומתן בין ברייט פוד לחברה יבשיל לכדי הסכם מחייב בתוך תקופה של חודשיים, לא תמכור החברה את החזקותיה בתנובה לברייט פוד, ותישאר בתנובה תוך שיתוף-פעולה עם בריי טפוד".

‏עוד הוסיפו שם כי "אם המשא-ומתן לא יבשיל לכדי הסכם מחייב בתוך התקופה האמורה, תמכור החברה את החזקותיה בתנובה במועד השלמת הסכם אייפקס-ברייט פוד, בהתאם לתנאי זכות ה-‏Tag Along‏".