צפו בקורה שנפלה באתר בנייה של דורי בלב ת"א

קורה נפלה מאתר הבנייה של פרויקט מגדלי הארבעה בתל אביב וגרמה לנזק

תאונה באתר בניה של חג'ג ברחוב הארבעה בתל אביב
תאונה באתר בניה של חג'ג ברחוב הארבעה בתל אביב

פרויקטים חדשים הנבנים בשטחים בנויים גורמים לעיתים לנזקים: ל"גלובס" הגיעה תלונה הבוקר (ד') כי קורה נפלה מאתר הבנייה של פרויקט מגדלי הארבעה בתל אביב וגרמה לנזק לרכוש. בשעה זאת, טרם ידוע מדוע נפלה הקורה, אך בזכות מעבר הגנה להולכי רגל שהוקם במקום, נמנעה פגיעה בעוברם ושבים.

מדורי בנייה נמסר בתגובה: "חברת א. דורי בנייה הינה חברה המתמחה בבנייה מורכבת בשטחים אורבניים. דורי פועלת בעשרות אתרי בנייה בכל רגע נתון תוך שמירה על סטנדרטי הבטיחות והאיכות כפי שנדרש בענף. מעבר ההגנה המיוחד להולכי הרגל שהוקם באתר בלם את נפילתה של הקורה, אך מעוצמת הנפילה התגלגלה הקורה לכביש וגרמה לנזק לרכוש. בשעה זו חברת דורי בודקת את נסיבות האירוע עם יועצי הבטיחות של החברה".

פרויקט מגדלי הארבעה כולל שני מגדלי משרדים שנבנים בימים אלה על ידי חברת דורי בנייה. את הפרויקט, שתכנן האדריכל משה צור, יזמו קבוצת חג'ג', כאשר אחד המגדלים שווק במסגרת קבוצת רכישה והשני במסגרת יזמות. בפרויקט רכשו שטחי משרדים גורמים רבים כמו המרכז לשלטון מקומי, חברה בבעלות איש העסקים טדי שגיא, יו"ר ומייסד כרמל ונצ'רס שלמה דברת, מנכ"ל מלאנוקס אייל ולדמן, משרדי עורכי דין ביניהם עו"ד ציון אמיר וקבוצת חג'ג' עצמה.

מקבוצת חג'ג' נמסר: "קבוצת חג'ג' מסרה את הבנייה לקבלן חיצוני - חברת א.דורי - שהיא האחראית הבלעדית על הבנייה באתר. מבדיקה שערכנו עולה כי קרש של תבנית יציקה נפל במהלך הבנייה. אודות לנוהל בטיחות תקין שלפיו עבדה א. דורי, הקרש פגע בסככת בטיחות ומנע פגיעה בעוברים ושבים".