אתר פלסטיני: "מוחמד דף נהרג בניסיון החיסול של ישראל - צפו בתמונת גופתו; חמושים מעז א-דין אל-קסאם חטפו את מסמכי מותו מבית החולים שיפא"

אתר פלסטיני בשם "סהם ניוז" מציג את תמונת גופתו לכאורה של דף ואת תעודת הפטירה - שעדיין לא ידוע אם היא אותנטית ■ אזהרה: התמונה קשה לצפייה

מוחמד דף
מוחמד דף

חי או מת? אתר פלסטיני טוען כי מוחמד דף, מנהיג הזרוע הצבאית של חמאס, נהרג בניסיון החיסול שלשום בשכונת שייח' רדואן בעזה - ואף מציג את תמונת גופתו לכאורה.

האתר, "סהם ניוז", טוען כי דף נהרג בניסיון החיסול ומציג גם את תעודת הפטירה לכאורה מבית החולים שיפא בעזה, שם רשומים שמו של מוחמד דף, אשתו ובנו התינוק שנהרגו יחד עימו. עדיין לא ידוע אם תעודת הפטירה מזויפת או אמיתית וגורמים בחמאס טוענים כי מדובר בזיוף.

אולם מעבר לכך, באתר הפלסטיני מציגים תמונה של גופה בטענה כי כך נראית גופתו של מוחמד דף. עם זאת, קשה לומר אם גם התמונה אותנטית וקשה לקבוע אם מדובר בגופתו של דף, שכן הגופה מרוטשת בחלקה.

לצפייה בדיווח של האתר הפלסטיני - לחצו כאן (אזהרה: התמונה המוצגת באתר הינה קשה לצפייה. ייתכנו קשיים בפתיחת הקישור לאתר הפלסטיני. במקרה זה - צפו בצילום המסך בתחתית הכתבה)

כאמור, שם של האתר הפלסטיני הינו "סהם ניוז", ובאנגלית: SNA. מדובר באתר חדשות לא מוכר. האתר טוען כי השיג מסמך רשמי של משרד הבריאות הפלסטיני שמאשר שגופת דף הגיעה לבית החולים, כמו גם אשתו ודאד ובנו עלי.

"הגופות הגיעו לבית החולים אלשפאא' בעיר עזה, לאחר שמטוסי הכיבוש פגעו בבית משפחת אלדלו, בשכונת אלרמאל צפון, בעיר עזה, אתמול בערב (ג'). את המסמך שהשגנו החרימה חולייה חמושה של פעילי אל-קסאם מארכיון אלשפאא', שגם שינתה את נתוני הכניסה לבית החולים כדי למחוק את שמו של דף מהרשימה", נכתב באתר.

עוד נכתב כי "אנחנו באתר 'סהם ניוז' נאלצים להביא לאומתנו הערבית והאיסלאמית ולעמנו הפלסטיני, בעצב עצום, את ידיעת מותו של שר ההגנה הפלסטיני מוחמד דף, המפקד הכללי של גדודי עז א-דין אל-קסאם בפלסטין - ואנחנו שייכים לאללה ואליו אנו חוזרים".

להלן צילום מסך מהאתר הפלסטיני:

דיווח פלשתיני / צילום מסך
 דיווח פלשתיני / צילום מסך