תוכניתו של עיתונאי פוקס ניוז שון האניטי תשודר ברדיו ת"א

תוכניתו של האניטי, אחד העיתונאים הפופולריים בארה"ב הידוע בתמיכתו בישראל, תועבר הערב ברדיו ת"א, ויתארחו בה לראשונה מאזינים ישראלים בלבד

תוכנית הרדיו של העיתונאי הפרו-ישראלי שון האניטי מ-FOX NEWS תועבר הערב (ה') בשעה 20:00 ברדיו תל-אביב 102FM, ויתארחו בה לראשונה מאזינים ישראלים בלבד. התוכנית משודרת בסינדיקציה ב-514 תחנות רדיו בכל רחבי ארה"ב.

התוכנית "The Sean Hannity Show" היא התוכנית השנייה המואזנת ביותר בארה"ב עם קהל של 13.5 מיליוני מאזינים, בכל 50 הערים הגדולות בארה"ב.

האניטי, המשדר ברשת FOX NEWS מאז 1996, נחשב לאחד העיתונאים החשובים והפופולריים ביותר בארה"ב וידוע בתמיכתו העקבית בישראל. במהלך מבצע "צוק איתן" ביקר האניטי בארץ ושידר את תוכניתו מאולפני הרדיו בתל-אביב.

האניטי מגיש גם בערוץ הטלוויזיה FOX NEWS תוכנית יומית ("Hannity"), בה הוא בעיקר מעמיד על המוקד את השמאל הליברלי בארה"ב.

האניטי הודה לרדיו תל-אביב על שיתוף-הפעולה ועל ההזדמנות "לחשוף בפני מיליוני המאזינים שלי את אופי העימות בישראל ואת חשיבות הקשר בין ארה"ב וישראל".

רועי כ"ץ, סמנכ"ל התוכן של רדיו תל-אביב 102FM, מסר כי "שידור התוכנית של שון האניטי הוא הזדמנות חד-פעמית למאזינים לא רק לשוחח עם אחד מכוכבי התקשורת הגדולים בעולם, אלא גם להציג בפני דעת הקהל בארה"ב את הצד הישראלי בסכסוך במזרח התיכון. אנחנו שמחים על הקשר המקצועי המצוין שנרקם בין רדיו תל-אביב ובין שון האניטי".