שוב בפסגה: הוט מובייל - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדור 4.5 של סלקום מדורגת בראש הפרסומות הזכורות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת, זה השבוע השני ברציפות, הפרסומת של חברת התקשורת הוט מובייל, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG. בפרסומות נראים כוכבי הסדרה "זגורי אימפריה" כשהם עוזרים לסבתא למצוא את המכשיר הסלולרי שלה. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת, גם היא שבוע שני ברציפות, הפרסומת של חברת התקשורת סלקום, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. בפרסומת, המציגה את הרשת החדשה בדור 4.5 של החברה, מנוגנות פרסומות שונות בהילוך מהיר, וממחישות את מהירות הרשת ואת היעדר הצורך להמתין. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות.

קמפיין הפרסומות של חברת ההלבשה התחתונה דלתא, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי ובכיכובה של נינט טייב, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.2 מיליון דולר לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של רשת הקרמיקה נגב, עם סך השקעה שעמד על כ-1.6 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה משמעותית ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 551 (לעומת 484 בשבוע שעבר). גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה משמעותית מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-44.1 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי לאחר ירידה משמעותית בסכומי ההשקעה בפרסום בזמן מבצע "צוק איתן", ולראשונה מאז תחילתו, סך ההשקעה השבוע דומה לזה שהושקע בשבוע המקביל אשתקד.

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות

השקעה בפרסומות
 השקעה בפרסומות