סטאלון, שוורצנגר ובכירי הוליווד מתגייסים למען ישראל

190 בכירי הוליווד חתמו על עצומת תמיכה בישראל: "אנחנו חייבים לעמוד נגד אידיאולוגיה של הרס ורצח עם, שמשתקפת בקריאת החמאס להרג יהודים"

הוליווד / צילום: רויטרס
הוליווד / צילום: רויטרס

בכירי תעשיית הקולנוע והטלוויזיה בהוליווד מתגייסים לטובת ישראל: קלסי גרמר ("פרייז'ר"), שרה סילברמן ("סאטרדיי נייט לייב"), מיני דרייבר, סילבסטר סטאלון, ארנולד שוורצנגר, סת' רוגן, אבי לרנר, אהרון סורקין וחיים סבן - אלה רק חלק מרשימה של 190 אנשי תעשייה בכירים בהוליווד, שחתמו על הצהרת תמיכה בישראל ונגד חמאס בפעילות השבועות האחרונים - כך מדווח ה"הוליווד ריפורטר".

"בעוד אנו דבקים בהתחייבותנו לשלום וצדק, אנחנו חייבים לעמוד נגד אידיאולוגיה של הרס ורצח עם, שמשתקפת בקריאת החמאס להרג יהודים", נכתב בעצומה.

עוד נכתב כי "חמאס אינו יכול להמטיר גשם של רקטות על יישובי ישראל, ואינו יכול להחזיק עוד באנשיו שלו כבני-ערובה. בתי-חולים נועדו לריפוי, לא להסתרת נשק. בתי-ספר נועדו ללימודים, לא לשיגור טילים. ילדים הם התקווה שלנו, לא המגנים האנושיים שלנו".

הפרסום הזה יופיע בשבוע הקרוב בשבועון התעשייה האמריקאית.

מי שארגנה את העצומה היא לאנה מלמן, מנהלת Community for Peace organization, והוא נכתב בעקבות הצהרה של השחקן ג'ון וויט והמפיק ראיין קוואנה, בהמשך למכתב השחקנים הספרדים בתחילת המבצע, נגד ישראל, עליו חתמו בין השאר חוויאר בדראם ופנלופה קרוז, שחזרו בהם מאוחר יותר. נוכח העוצמה היהודית והישראלית של העצומה היהודית-ישראלית, זה לא ממש מפתיע.