בן סבר מצטרף כמנהל קריאייטיב ראשי לענבר-מרחב G

סבר יחליף את רובי ניסן ויקבל מניות בהדרגה, אך לא צפוי להפוך לשותף שווה לשאר בעלי המניות במשרד

מספר שבועות לאחר פרישתו של רובי ניסן מהשותפות ומניהול הקריאייטיב במשרד הפרסום ענבר-מרחב G, מצטרף למשרד מנהל קריאייטיב ראשי חדש. ל"גלובס" נודע כי את התפקיד יקבל איש הקריאייטיב בן סבר, ששימש בשנה וחצי האחרונות כמנהל קריאייטיב בגליקמן-נטלר-סמסונוב.

אם החיבור עם המשרד החדש יעלה יפה, צפוי סבר בעוד שנה להיכנס למסלול שותפות ולקבל בהדרגה מניות - אם כי הוא לא צפוי להפוך לשותף שווה לחן ענבר, ירון מרחב ו-G גרופ.

אין זו הפעם הראשונה שבענבר-מרחב מנסים להמר על חיבור עם מישהו מהדור הצעיר והמבטיח של אנשי הקריאייטיב: הראשון שבהם היה ספי שקד, שהפך מיד עם כניסתו לשותף שווה ואף הביא עמו את מי שהחליף אותו לאחר שהחליט לפרוש מהמשרד - רובי ניסן. ניסן קיבל כבר בשלב הראשון 10% מהמניות, ועם הזמן ופרישתו של שקד הלך חלקו וגדל, עד שהוא הפך לשותף שווה, ושמו צורף לשם המשרד.

עבר מספר תחנות בענף

כפי שנחשף ב"גלובס", בחודשים האחרונים החל ניסן לבחון את המשך דרכו - בין היתר בשל השינויים המבניים שהתרחשו במשרד, שצירף אליו שותפים חדשים. נוכחותו במשרד הלכה והצטמצמה, עד שהחליט לפרוש.

סבר מצטרף עתה למשרד, אם כי בקונסטלציה שונה מזו שאפיינה את ההתקשרויות עם אנשי הקריאייטיב הקודמים, שכן סבר לא צפוי להפוך בקרוב לבעל מניות בהיקף משמעותי.

סבר, שנחשב לאחד מהמבטיחים בקרב הדור הצעיר של אנשי הקריאייטיב, עבר מספר לא מבוטל של תחנות ב-5 השנים האחרונות בניסיון לפלס לעצמו דרך לקדמת הבמה. אחרי ששימש כאיש קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי, הוא קיבל ב-2011 את ניהול הקריאייטיב ביורו ישראל, שכבר היה אז משרד קטן בתהליך ירידה, אך לסבר ניתנה עצמאות גדולה שהסתכמה בשנתיים מוצלחות מאוד, שכללו הצבה גבוהה מאוד של המשרד בתחרות הפרסום המקומית, "קקטוס הזהב", ומועמדויות מרשימות בתחרות הפרסום בקאן.

לאחר שנתיים הוא עזב את המשרד לטובת תפקיד של מנהל קריאייטיב - אחד מתוך שניים - בגלר-נסיס, שהיה אז בשלבי הפיכתו לפובליסיס ישראל ובעיצומו של מהלך גיוס טאלנטים, מתוך כוונה לעשות קאמבק. חצי שנה במשרד הספיקה לסבר, והוא החליט לעבור למשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב כמספר 2 של יגאל שמיר, וכמי שאמור להחליף אותו כמנהל הקריאייטיב ביום מן הימים.

אך נראה כי לאחר שנה וחצי בגליקמן, סבר כבר מעוניין לתפוס את תפקיד המוביל ולהיות זה שמכתיב את הטון באופן בלעדי.

סבר אישר את הידיעה ומסר כי: "ענבר-מרחב G הוא אתגר גדול והזדמנות גדולה. אני שמח להגיע למקום שבו אוכל להטביע את החותם הקריאטיבי שלי".