סמסונג ו-LG חושפות שעונים חכמים חדשים

ה-Gear S של סמסונג כולל מסך קמור בגודל 2 אינץ' ותקשורת דור 3 ■ ה-G Watch R של LG פועל על מערכת ההפעלה של אנדרואיד למוצרים לבישים ויהיה להפעיל עליו כל אפליקציה שהותאמה לפלטפורמה זו

סמסונג לא נחה לרגע, אחרי שהשיקה שלושה שעונים חכמים (סמארט וואץ') בישראל, היא חשפה היום (ה') את הדגם הרביעי (לא כולל דגם האנדרואיד - גיר לייב) שנקרא Gear S. הדגם החדש כולל מסך קמור בגודל 2 אינץ' בטכנולוגיית Super AMOLED (רזולוציה של 360 על 480 פיקסלים).

הגיר אס כולל מספר יכולות תקשורות בלוטות' ו-WiFi עבור חיבור לסמארטפון או לרשתות אינטרנט אלחוטיות, החידוש בשעון הוא תקשורת דור 3 (באמצעות התקן סים מקומי), המאפשר לשעון להיות יחידה נפרדת ללא תלות בסמארטפון. עד היום, השעון החכם שאב את המידע מהסמארטפון, כך שחיווי על מסרונים או מיילים הפסיקו להגיע ברגע שהמשתמש התרחק עם השעון מהסמארטפון. חיבור דור 3 יאפשר ללקוח לקבל את כל המידע וניהול שיחות באופן עצמאי מהשעון. הגיר אס כולל גם חיישן GPS ואפליקציה פנימית נייקי פלוס למדידת מרחקים בזמן ריצה.

הגיר אס כולל סוללה בקיבולת 300 מיליאמפר, עמידות למים ואבק, מעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ, חצי ג'יגה זיכרון ונפח אחסון של 4 ג'יגה. מערכת ההפעלה של המכשיר היא טייזן. השעון מתוכנן להתחיל להימכר במדינות שונות בעולם החל מחודש אוקטובר.

שעון אנדרואיד

גם חברת LG חשפה היום את השעון החכם שלה - G Watch R. מדובר בשעון הכולל מסך עגול בגודל 1.3 אינץ' (ברזולוציה של 320 על 320 פיקסלים) בטכנולוגיית P-OLED שלדברי החברה מציעה תצוגה בהירה מאוד לצפייה באור שמש ישיר.

המעבד של השעון הוא סנפדרגון במהירות 1.2 ג'יגה הרץ והוא כולל חצי ג'יגה זיכרון ונפח אחסון של 4 ג'יגה. הסוללה מגיעה בקיבולת 410 מיליאמפר. השעון פועל על מערכת ההפעלה של אנדרואיד למוצרים לבישים, כך שבניגוד לסמסונג ניתן יהיה להפעיל עליו כל אפליקציה שהותאמה לפלטפורמה זו מחנות ה-Play (לא מהיום הראשון להשקת הסמאטרפון).

ה-G Watch R כולל תאימות לאפליקציות ספורט וגם חיישן לזיהוי הדופק. השעון גם מציע הגנה מפני רטיבות ומים. השעון יושק בעולם ברבעון הרביעי של השנה.