עכשיו זה רשמי: אסטון מרטין נוחתת בישראל

מותג הרכב של ג'יימס בונד ייובא על ידי אחיו של מפכ"ל המשטרה ויוצע לעשירים ממהרים בטווח מחירים של כ-910 אלף שקל ועד יותר מ-2 מיליון שקל

עוד מותג רכב אולטרה-יוקרתי מצטרף רשמית לשוק הרכב הישראלי. כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס" לפני מספר חודשים, חברת "אוטו ארט" בבעלות איש העסקים חיים דנינו - אחיו של מפכ"ל המשטרה - השיקה רשמית את מכירות מותג רכבי הספורט הבריטי "אסטון מרטין" בישראל.

החברה דיווחה כי כבר נרשמו מספר הזמנות של לקוחות ישראליים לדגמי "ואנטג'", DB9 ו-"ראפיד" ועד כה נחתו בארץ 16 מכוניות מתוך 20 המכוניות שצפויות להגיע לישראל בשלב זה. אולם התצוגה יפתח החודש בהרצליה ויוצגו בו ארבעת הדגמים העיקריים של הרכב. המחיר של דגם "ואנטג'" הדו-מושבי יתחיל בכ-910 אלף שקל. גרסת הרודסטר הפתוחה תעלה 990 אלף ואילו גרסת ה-V12 של המכונית תעלה 1.54 מיליון שקל.

מכונית ה-GT (ארבעה מושבים) מדגם DB9 תעלה החל מ-1.419 מיליון שקל ואילו מכונית הקופה-ארבע דלתות "ראפיד S", שמתחרה בפורשה פאנאמרה, תעלה 1.58 מיליון שקל. דגם העל "וואנקוויש" יעלה 2.02 מיליון שקל בגרסת הבסיס. כל המכוניות מייצרות הספקים שנעים בין כ-500 ל-600 כ"ס וכולן מסוגלות להעפיל לאזור ה-300 קמ"ש. בחברה אומרים כי "הופתעו מכמות ההתעניינות והביקושים של לקוחות בישראל עוד לפני תחילת השיווק הרשמי".