אסי עזר השמיע גניחות סקס בשידור; רדיו ת"א: הוא הקורבן

הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה נגד רדיו ת"א, לאחר שאסי עזר השמיע בתוכנית הבוקר קטע בו נשמעת שכנתו מקיימת יחסי מין ■ נציב התלונות ברשות: "מעשה פוגעני, מבזה ומשפיל" ■ רדיו ת"א: "זה היה בגבולות הטעם הטוב"

אסי עזר ודפנה לוסטיג / צילום: מיכאל פלצ'וק
אסי עזר ודפנה לוסטיג / צילום: מיכאל פלצ'וק

הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה לכאורה נגד רדיו תל-אביב, לאחר שמגיש תוכנית הבוקר של התחנה, אסי עזר, השמיע במהלך השידור קטע שהקליט ובו נשמעת שכנתו מקיימת יחסי מין.

הדבר הביא לתלונות מאזינים לנציב תלונות הציבור של הרשות השנייה, דוד רגב, שקבע כי בשידור ההקלטה לא היה כל הומור, וכי מדובר במעשה "פוגעני, מבזה ומשפיל את המאזינים בכלל ואת ציבור המאזינות בפרט. האם ראוי ששכנתו של אסי עזר תמצא את עצמה 'מככבת' ברדיו ללא ידיעתה בסיטואציה כל-כך אישית ואינטימית, בשם ההומור?".

התוכנית של אסי עזר ודפנה לוסטיג משודרת מדי בוקר החל מהשעה 8:00, ולמרות זאת מגישיה מרבים לדבר על תכנים שלא תמיד הולמים האזנת קטינים.

"האם שידור תוכן שכזה בשעת בוקר, בה אמורים לכאורה רוב הילדים ובני-הנוער להיות במוסדות חינוך, מותר? אני סבור שלא. אני סבור כי אין מקום לשידור תוכן מסוג זה בשעה כזו ובכלל", כתב רגב.

ברדיו תל-אביב לא התרשמו במיוחד מדברי הרשות השנייה. מנכ"ל התחנה, אבי משולם, ענה במכתב תשובה כי "בעצם פעולת התיעוד לא נעשתה כל חדירה לצנעת הפרט. מר עזר נפל קורבן למטרד קולי משמעותי ומביך במקום מגוריו, ורק הביא את מציאות חייו אל השידור, כפי שהוא עושה מדי בוקר. אנו סבורים כי כל הנאמר בשידור הספציפי עומד בגבולות המותר והראוי בגבולות חופש הביטוי והטעם הטוב".

בלי פוליטיקה ועם הרבה מין: התוכנית של אסי עזר ודפנה לוסטיג