"אם עובדי רשות השידור יובאו לכאן - נבעיר"

בפני עובדי הטלוויזיה החינוכית, שכאמור תסגר, עומדות שלוש אפשרויות - פרישה מרצון, "ויש אנשים שהגיע זמנם לפרוש והם מוכנים לעשות זאת, אם תהיה להם הצעת פרישה מפתה", אומרת יושבת ראש הוועד

בניין רשות השידור / צלם: איל יצהר
בניין רשות השידור / צלם: איל יצהר

עובדי הטלוויזיה החינוכית יוצאים נגד ההחלטה המסתמנת להעביר את עובדי רשות השידור בתל אביב למתחם החינוכית ברחוב קלאוזנר ברמת אביב. "נמנע לחלוטין את כניסת עובדי רשות השידור והשערים יהיו סגורים, שום עובד של רשות השידור לא יכנס אלינו עד שלא יסדירו את העניינים שלנו", אומרת לגלובס", לילך גבאי שזר, יו"ר ועד ההנדסה בטלוויזיה החינוכית, "החינוכית תבער".

לדברי גבאי שזר, הכוונה עליה פורסם בראשונה ב"גלובס", היא "הזמנה לקטסטרופה". לדבריה, השיחות מול 180 עובדי הטלוויזיה החינוכית מתעכבות ולא מתקדמות ולא ברור מה יעלה בגורל העובדים, שהם עובדי מדינה, עם הקמת תאגיד השידור הציבורי החדש. "היו שתי פגישות מול האוצר וההסתדרות וזה דשדוש במקום. אי אפשר להעמיס עלינו עובדים נוספים מבלי שאנחנו יודעים מה הביטחון התעסוקתי שלנו. הדברים מאוד לא ברורים כרגע".

בפני עובדי הטלוויזיה החינוכית, שכאמור תסגר, עומדות שלוש אפשרויות - פרישה מרצון, "ויש אנשים שהגיע זמנם לפרוש והם מוכנים לעשות זאת, אם תהיה להם הצעת פרישה מפתה", אומרת יושבת ראש הוועד, ואפשרויות אחרות הן שילוב בשירות המדינה או השתלבות בתאגיד החדש. "אנחנו מרגישים שיש התנגדות גורפת לצרף אותנו לתאגיד החדש, ואם כן אז רק במינימום של המינימום", אומרת גבאי שזר.