פרטנר הכירה בהסתדרות כארגון היציג של העובדים

פרטנר: "החברה הכירה בהסתדרות הכללית החדשה כארגון העובדים היציג של עובדי החברה. בתקופה הקרובה יחל מו"מ על הסכם קיבוצי"

עובדי פרטנר מפגינים מול ביתו של המנכל חיים רומנו / צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות
עובדי פרטנר מפגינים מול ביתו של המנכל חיים רומנו / צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות

נפל דבר בפרטנר: הנהלת החברה וההסתדרות מודיעים הבוקר (ב') על כך שהנהלת החברה הסכימה להכיר בהסתדרות כארגון היציג של החברה. בכך רושמת ההסתדרות הישג משמעותי כאשר הפכה להיות הארגון היציג של העובדים בשלוש החברות הסלולריות הוותיקות.

פלאפון הייתה הראשונה, אחריה סלקום וכעת פרטנר - שלושתן הסכימו בסופו של דבר לדרישות העובדים וגם אם היה ספק כלשהו לגבי הרוב הנדרש מצד העובדים להקמת הוועד, בסופו של יום גם בפרטנר הבינו שהמאבק המשפטי הכרוך בכך לא שווה את הסיכון שביצירת קרע ומתיחות עם העובדים.

בהודעה שמסרה היום ההסתדרות היא מציינת הנהלת פרטנר הודיעה היום (ב') ליו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, כי פרטנר מכירה בהסתדרות כארגון העובדים היציג בחברה.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, אמר היום: "אני מברך את עובדי פרטנר על מימוש זכות ההתאגדות ועל הבחירה שלהם לגלות מעורבות בהחלטות הנוגעות לעתידם. גל ההתאגדות שאנו רואים במשק הוא חלק ממהפכה חברתית אמיתית וכל העובדים והמעסיקים השותפים לכך, עוזרים הלכה למעשה, לצמצם את אי השוויון בחברה הישראלית".

מחברת פרטנר נמסר היום כי "החברה הכירה בהסתדרות הכללית החדשה כארגון העובדים היציג של עובדי החברה. בתקופה הקרובה יחל מו"מ על הסכם קיבוצי. אנו נמשיך לפעול יחד להמשך מובילות החברה בענף התקשורת, כמו גם, לשימורה של התרבות הארגונית המיוחדת של פרטנר שנבנתה במשך השנים".