הוט העבירה את הפקת ערוץ HOT ZONE לאימג'ן מדיה

הערוץ, המתמקד בסדרות אקשן, הופק קודם לכן ע"י דורי מדיה ■ על-פי הערכה, גם ערוץ HOT Family יעבור לידי אימג'ן מדיה שבבעלות אבי בר

חברת ההפקות של אבי בר, אימג'ן מדיה, ממשיכה לתפוס נפח בטלוויזיה הרב-ערוצית. ל"גלובס" נודע כי לפני מספר חודשים החליטה חברת הכבלים הוט להעביר מידי דורי מדיה את הפקת ערוץ הבית שלה, HOT ZONE, לידי אימג'ן מדיה. הערוץ מתמקד בסדרות אקשן, ובין היתר משודרות בו הסדרות "ילדי האנרכיה", "CSI" ו-"NCIS".

על-פי הערכה, בסוף השנה הקרובה אמור גם ערוץ HOT Family לעבור לידי אימג'ן מידיה של דורי מדיה, עמה נחתמו חוזים מחודשים רק בסוף השנה שעברה.

אימג'ן מדיה היא שותפה של קבוצת סבן בהחזקת ערוץ הילדים "זום", ומחזיקה בערוצי מותג הספורט "טרייס".

כמו כן, בר הוא אחד מבעלי המניות של ערוץ 20, ערוץ המורשת הייעודי שהושק באחרונה, ושל אתר האינטרנט המבוסס תוכן גולשים "קיק".

לכל ערוצי החברה יש שיתוף-פעולה, קידומי בעיקרו, מול פלטפורמת האינטרנט של קבוצת "ידיעות אחרונות", אתר ynet. לאתר גם שיתוף-פעולה תוכני עם ערוץ 20, ואנשיו מגישים ועורכים תכנים בערוץ הצעיר.

מחברת הכבלים נמסר כי "הוט נמצאת בשיתוף-פעולה פורה עם חברת דורי מדיה, המספקת לה תוכן רב, ערוצי סרטים, ערוצי ויוה והפקות מקור. הוט מגוונת מפעם לפעם את ערוציה, ואכן אימג'ן מדיה, בשליטת אבי בר, מפיקה את ערוץ HOT ZONE מזה זמן".

מדורי מדיה ומאימג'ן מדיה לא נמסרה תגובה.