רשת ללין משיקה מיתוג מחדש בהשקעה של 3.5 מיליון שקל

המהלך כולל עיצוב מחודש של אריזות המוצרים והעשרת הפורמולות, שדרוג נראות חנויות הרשת והשקת ניחוחות ומוצרים חדשים

ללין / צילום: יונתן בלום
ללין / צילום: יונתן בלום

רשת הטיפוח ללין משיקה מיתוג מחדש תחת הסלוגן "A whole new world by Laline".

המהלך כולל עיצוב מחודש של אריזות המוצרים והעשרת הפורמולות, שדרוג נראות חנויות הרשת והשקת ניחוחות ומוצרים חדשים.

עלות המהלך מוערכת ב-3.5 מיליון שקל.

רשת הטיפוח והלייף סטייל נוסדה בשנת 1999 ומונה כיום יותר מ-100 חנויות בארץ ובעולם.