יכול להיות שזה נגמר?

אפילו קרובי משפחה של המשתתפים הפסיקו לצפות ב"עד סוף העולם"

"עד סוף העולם" - הגמר, יום א' 21:00, ערוץ 10

לו היו מעמידים במקום התוכנית הזאת את מרדכי ואנונו ונותנים לו לדקלם את כל הידוע לו על הקרייה למחקר גרעיני, אפשר שלא היה נגרם שום נזק לביטחון מדינת ישראל: אפילו קרובי משפחה מדרגה ראשונה של המשתתפים הפסיקו לצפות בתוכנית הזאת במהלך הנצח שבו היא משודרת.

הערב (א') ייערך שם הגמר "הגדול", ואולי, אם אתם לא בקטע של שירה (ע"ע "The Voice"), תתפתו לראות למי מהזוגות הגרושים יגיעו מיליון השקלים.

עם כל ההערכה העצומה שיש לי לערוץ 10 ולמאבק ההישרדות ההרואי של עובדיו (שבכל הקשור לאקטואליה עושים עבודה נפלאה תמורת שכר מקוצץ), צריך לזכור שדרכו על עברי פי-פחת לא עברה רק בין רגולטורים אטומים ובעלים שיורדים מנכסיהם, אלא גם דרך כמה החלטות מקצועיות רעות להפליא, כמו "24/7" ו "עד סוף העולם" - שתי הוכחות שלפעמים אפילו שינויים מינוריים (שבהתחלה נראים בכלל כשדרוגים) בפורמט מצליח עלולים להיות הרי-אסון.

* ציון: 5

מגי והחשפנים

"ללכת עד הסוף", יום א' 23:06, ערוץ yes1

אפשר להתווכח על מורשתה הכלכלית של מרגרט תאצ'ר, אך אי-אפשר להתווכח על כך שתנועת הנגד לה הצמיחה כמה סרטים יפיפיים, בין אם מדובר בקומדיות הקודרות של קן לואץ', למשל, או במשהו קליל בהרבה (שהופק אחרי ימי תאצ'ר, אך שאב את השראתו מהמציאות הכלכלית שיצרה), כמו הקומדיה הזאת, שגם מקץ 17 שנה עדיין מצליחה לגרום לי לצחוק בקול רם.

רוברט קרלייל ("טריינספוטינג", "העולם אינו מספיק") הוא מובטל לשעבר ומשוחרר על-תנאי שמנסה לשקם את עצמו ואת מערכת יחסיו עם בנו ופרודתו. בתור ללשכת האבטלה הוא מוצא כמה אחים לצרה שמחליטים להרים מופע חשפנות בנוסח הצ'יפנדיילס, למרות שהם לא ניחנו בכישרון מוזיקלי ובשאר התכונות האחרות הדרושות לחשפן.

במילה אחת: תענוג.

* ציון: 9

פיאסטה מקומית

משדרי סיכום המחזור הראשון בליגת העל, יום שבת 23:00, ערוץ הספורט

בסוף גם אני נשברתי: עם "שער השבת" הדלילה עוד זרמתי איכשהו, אבל מאוחר יותר, ב"שבת ביציע", כשקול אורלוגין קרא חצות, ורק למשה פרימו ואבי נמני היה עוד כוח לחפור את מה שנותר לנו מאהבת המשחק - קרסתי.

צרות של עשירים היו אמש (מוצ"ש) לערוץ הספורט: הדרבי של מדריד היה מותח עד לשנייה האחרונה, ליגת העל המקומית נפתחה, ומישהו בערוץ החליט לרקוד על כל החתונות, ולחכות עם "שלב הסיכומים" עד שאחרוני האוהדים יעזוב את הברנבאו במדריד. כך אירע שתוכנית סיכום המחזור החלה בשעה 23:00, ותוכנית הפרשנות/רכילות שאחריה (שמצליחה להיות רדודה אף יותר מהמוצר שאותו היא מסקרת), החלה רק בחצות.

אז כן, אני יודע ששיחות בטלות על ענייני אופסייד ועסקונה הם לחם חוקם של חובבי הכדורגל בישראל, אבל דחילק, למה באחת בלילה?