גאולה אבן: "אתם הפסדתם את גדעון - ואני הרווחתי"

לאחר ששר הפנים גדעון סער הפתיע את המערכת הפוליטית והודיע כי הוא לוקח פסק-זמן מהפוליטיקה, התייחסה לכך רעייתו גאולה אבן ואמרה: "אני לא רואה אותו כרגע חוזר. אם יהיו לו תוכניות אחרות, הוא לבטח יבשר על כך"

גאולה אבן גדעון סער / צילום: יוסי כהן
גאולה אבן גדעון סער / צילום: יוסי כהן

מספר שעות לאחר הודעתו הדרמטית של שר הפנים גדעון סער, התייחסה רעייתו, העיתונאית גאולה אבן, למהלך המפתיע בריאיון שהעניקה הלילה ל"חדשות הלילה" עם ליאור פרידמן ודוריה למפל בערוץ 2. "אתם הפסדתם אותו", אמרה אבן, "ואני הרווחתי אותו".

"אני מאוד מתרגשת", הסבירה. "גם בשבילו וגם בשבילנו. זה בהחלט הפסד למערכת הפוליטית ולציבור. הוא היה איש ציבור ראשון מהמעלה שעשה רבות למען כולם במהלך כהונתו כשר בשני המשרדים ובתפקידיו השונים בליכוד. עכשיו הוא הולך לנוח בבית איתנו. זה כיף גדול", הוסיפה אבן.

אבן, שלא הסתירה את שביעות-רצונה מהמלך שבו נקט בן זוגה, חיזקה את טענותיו בדבר מחשבותיו להכריז על פרישה כבר מזמן. "הוא חשב על זה כבר הרבה זמן, וכל פעם היה משהו אחר לעשות, כמו העברת חוקים ואפילו הבחירות לנשיאות. אחרי שהוא סיים את המטלות, הוא ניצל את ההפוגה בשביל לעשות זאת".

בנוגע לתוכניותיו לעתיד של סער, אמרה אבן: "לא מוניתי לדוברת שלו. אני לא רואה אותו כרגע חוזר, אם יהיו לו תוכניות אחרות, הוא לבטח יבשר על כך".

אבן, מצדה, הבהירה כי היא צפויה לשוב למסך במסגרת שידורי ערוץ 1 לאחר התפטרותו של של סער. "אשוב לשאול את כל השאלות הקשות, שאף אחד לא ייבנה על הנחות. לא אתן לאווירה העכורה שנוצרה ברשות השידור להעכיר את יום חגו של בעלי. מה שבטוח זה שריאיון איתי הוא לא יצלח בקלות".

את הדברים אמרה אבן במסגרת "שיר הלילה" ובחרה ברוח האירועים בשיר "ילד של אבא" של הזמר מוקי.