קרן בן דוד: "מי שקנה אצלי דירה הרוויח מאות אלפי שקלים"

יזמית הנדל"ן וכוכבת "מעושרות" בראיון מיוחד לגלובס TV: "יש קבוצה של נשים שמעריצות אותי, כותבות שבגללי הן קמות בבוקר. וואו, זה אמיתי?"

קרן בן דוד / צילום: מהוידאו
קרן בן דוד / צילום: מהוידאו

"מגיל 5 הבנתי מה זה נדל"ן. לקחו אותי לראות מגרשים עם סבתא שלי, כשאני צמודה לה לשמלה" - כך אומרת יזמית הנדל"ן וכוכבת סדרת הריאליטי "מעושרות", קרן בן דוד, בראיון מיוחד לגלובס TV בו היא מדברת על הכול: עסקים, רגשות, זוגיות עם שרון גל ועוד.

הצילומים עם בן דוד נעשו בזמן ההכנות לקמפיין בו הסכימה להשתתף. "פנו אלי כדי לדגמן אחרי שלא עשיתי את זה 10 שנים. ייפתח ליין עסקי בהשראתי או על שמי... אני הולכת עם זה כי אני מאוד מאמינה בכוח הנשי. אגב, מחר אני יכולה להיות באחת המפלגות המובילות בכנסת", היא אומרת.

בן דוד, לשעבר שותפתה של חני הורביץ בחברת קבוצות הרכישה "מגדלים", מדברת גם על הביקורת נגדה מצד רוכשי דירות שהתרעמו על עיכוב במסירת הדירות: "האנשים שקנו ממני דירות בפתח תקווה קנו במחירים של 800-900 אלף שקל , מחירים שלא קיימים היום. מי שהיה לחוץ ורצה למכור - מכר ברווח. יש אנשים שעשו רווח של 300 אלף שקל על הדירות במגדלי קראוזה בחולון עוד לפני שאני סיימתי למכור את הפרויקט".

כאמור, בן דוד משתתפת גם בתוכנית "מעושרות" בערוץ 10. "אני פחות מוחצנת מאחרות שם וזה לטובה", היא אומרת. "אמרתי שאני מוכנה לקחת את הסיכון ואני חושבת שהצלחתי לנצח את הז'אנר הזה גם בעובדה שאני בין היחידות שם שלא תלויה באף גבר אלא עשיתי הכול בעצמי".

בן דוד מדברת גם על קהל מעריצות של נשים שמחמיאות לה דרך קבע: "יש קבוצה של נשים שמעריצות אותי. הן כותבות לי בסלולרי, 'את ההשראה שלנו, בזכותך אני קמה בבוקר'. אני קוראת את זה ואומרת, 'וואו, זה אמיתי?'. זה עושה לי טוב".