כדורגלן העבר הגדול שפתח מיזם קונדומים בטעם גויאבה

פאוסטינו אספרייה הקולומביאני ישיק במדינתו ליין של אמצעי המניעה: "זה רעיון מגניב" ■ בשנה שעברה סירב לככב בסרט פורנו איטלקי

פאוסטינו אספרייה / צלם: רויטרס
פאוסטינו אספרייה / צלם: רויטרס

פאוסטינו אספרייה, כדורגלן העבר הנחשב של נבחרת קולומביה, ששיחק בשנות התשעים בקבוצות אירופיות כגון ניוקאסל ופארמה - נכנס למיזם עסקי חדש במדינתו הדרום אמריקאית: קונדומים.

החלוץ לשעבר אישר כי תהליך הייצור של הקונדומים, שיהיו ממותגים תחת השם "טינו" (הכינוי של אספרייה בקולומביה) - כבר החל בסין. "אני חושב שזה רעיון מגניב", אמר אספרייה לתחנת רדיו בקולומביה. "ככל הנראה, הקונדומים יושקו במקביל לקמפיין למניעת הריונות לא רצויים בגיל ההתבגרות".

הקונדומים יגיעו בכל הגדלים והטעמים, אבל אספרייה ממליץ על "גויאבה. כשהייתי קטן, היה לנו עץ גויאבות בחצר שלנו, ויש לזה ניחוח מצוין בשביל רומנטיקה".

אספרייה, 44, רשם 57 הופעות ו-20 שערים במדי נבחרת קולומביה, איתה הופיע בשני מונדיאלים (ארה"ב 1994 וצרפת 1998). מאז פרש ממשחק, הוא הספיק להקים אקדמיה לכדורגלנים צעירים במדינתו, וכמו כן לבנות פורטפוליו של נדל"ן חקלאי. בשנה שעברה הוא סירב להצעה של חברת הפקות איטלקית לככב בסרט פורנו, על-אף שכר עתק שהוצע לו לפי הדיווחים.