בית הפוסט JCS נמכר: כל עובדי החברה יפוטרו

זאת לאור מכירת הפעילות לחברת ברודקאסט ■ JCS תפסיק את פעילותה בתחום הפוסט פרודקשן ותתמקד רק בתקשורת בינלאומית ובהחכרת אולפנים

כל עובדי בית הפוסט של קבוצת JCS -למעלה מ-20 במספר - קיבלו זימון שימוע לפני פיטורים. זאת לאור מכירת פעילות החברה לחברת ברודקאסט, המובילה בתחום הפוסט פרודקשן בשוק.

אחרי שהעובדים יפוטרו תוכל החברה הרוכשת לשכור אילו עובדים שתרצה, אם בכלל.

חברת JCS של רון לאודר תפסיק את פעילותה בתחום הפוסט פרודקשן ותתמקד כעת רק בתקשורת בינלאומית ובהחכרת אולפנים.

התחרות בין JCS וברודקאסט התנהלה במשך עשרות שנים. כעת תהפוך ברודקאסט למובילה בתעשיית הפוסט פרודקשן בישראל. בראש ברודקאסט עומדים דני שפאר ויואב ברקאי.

שפאר מסר כי "בראש מעייננו עומד כרגע הביצוע החלק והמקצועי של העברת לקוחות JCS בכל הרבדים, הן הטכניים והן הקריאטיביים, על מנת שלא תיפגע עבודתם, וכדי שהם ירגישו בבית וללא שינוי. הקליטה כוללת, בין היתר, העברה של כל היסטוריית הלקוחות, לרבות החומרים הקיימים והארכיוניים שלהם".

לדבריו, "אנו מודים להנהלת קבוצת JCS על שיתוף-הפעולה בעסקה. הם היו פרטנרים מאד הוגנים ואף נעימים לשולחן המשא-והמתן. עסקת הרכישה היא צעד נוסף בביסוסה של ברודקאסט כקבוצה המובילה בישראל בתחום שירותי ההפקה לפרסומות וסדרות".

אריק גרדוס, מנכ"ל JCS פוסט פרודקשן, מסר: "לאחר 30 שנה ב-JCS הגעתי לתחושת מיצוי והחלטתי לפנות לדרך חדשה. משנוצר חלון ההזדמנויות להעביר את פעילות החברה לידיים מהימנות, אני עושה זאת בלב שלם. אני מודה לשותפים הרבים שליוו אותי לכל אורך הדרך ומאחל לברודקאסט הצלחה גדולה בדרך החדשה. פגשתי מתחרים לשעבר שהפכו לפרטנרים ראויים, ואני שמח שהפעילות עוברת לידיהם".