ערוץ 10: חזי בצלאל, נינה סטורמס וגיל מזרחי בודקים השקעה

אנשי ערוץ 10 מנהלים מגעים מול המשקיעים הפוטנציאליים השונים, מתוך מגמה להשלים את העסקה כבר לפני סוף השנה על מנת לקבל רישיון

גיל מזרחי, נינה סטורמס וחזי בצלאל / צילום: רויטרס ואיל יצהר
גיל מזרחי, נינה סטורמס וחזי בצלאל / צילום: רויטרס ואיל יצהר

גיל מזרחי, העומד בראש חברת הנדל"ן "מקימים", עומד בראש קבוצה של משקיעים שמנהלת בימים האחרונים דיונים ערים לכניסה כמשקיעים בטלוויזיה המסחרית. ל"גלובס" נודע כי מזרחי ערך פגישות מול גורמים בכירים בערוץ 10 ובזכיינית ערוץ 2 רשת. לא מן הנמנע כי הקבוצה, כמו גם קבוצות משקיעים אחרות בשוק הטלוויזיה המסחרית, מבקשות לצור מיזוג בין שתי הזכיינית ערב הפיצול המיועד בין גופי השידור.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", מזרחי מוביל רק אחת מתוך 4 קבוצות משקיעים שהביעו עניין בערוץ 10. חברת "מקימים" שבראשותו עוסקת בעיקר בקבוצות רכישה בתחום הנדל"ן.

ל"גלובס" נודע כי בין קבוצות המשקיעים שהביעו עניין בערוץ 10 יש לפחות קבוצה אחת המורכבת גם מאנשי הון מרוסיה. עם זאת, לאור ההערכה כי בערוץ מתכננים להכניס משקיע שיהפוך לבעל שליטה, לא תבשיל עסקה עם גורם שהוא אינו אזרח ישראלי.

גם שמו של איש העסקים חזי בצלאל, שכבר בחן בעבר אפשרות כניסה לערוץ 10, ושמה של המשקיעה ההולנדית נינה סטורמס, שב ועולה בהקשר של השקעה בטלוויזיה המסחרית בימים אלה.

אנשי ערוץ 10 מנהלים מגעים מול המשקיעים הפוטנציאליים השונים, מתוך מגמה להשלים את העסקה כבר לפני סוף השנה על מנת לקבל רישיון.

מזרחי ביקש שלא להתייחס לידיעה, אולם אישר שמתקיימים מגעים. נציגיו של יוסי מימן, בעל השליטה בערוץ 10, סירבו להגיב.