רד בינת מפרסמת מכרז לבניין משרדים בירושלים ב-150 מ' ש'

המכרז כולל את תכנונו וגם את בנייתו של מגדל משרדים בשטח כ-52 אלף מ"ר, שיתפרשו על פני 25 קומות, 16 מעל הקרקע ועוד 9 קומות תת קרקעיות

מכרז גדול לתכנון ובניית מגדל משרדים בירושלים בהיקף כ-150 מיליון שקל עומד להתפרסם בימים הקרובים, כך נודע ל"גלובס". את המכרז עומדת לפרסם חברת רד בינת נכסים מקבוצת רד בינת שבבעלות משפחת זיסאפל על מגרש שרכשה לפני שנים מרשות מקרקעי ישראל, בשטח של כ-3 דונם בהר חוצבים בבירה.

המכרז כולל את תכנונו וגם את בנייתו של מגדל משרדים בשטח כ-52 אלף מ"ר, שיתפרשו על פני 25 קומות, 16 מעל הקרקע ועוד 9 קומות תת קרקעיות. שטח קומה טיפוסית עתיד לעמוד על כ-1,400 מ"ר. הקומות התת קרקעיות מיועדות לחניונים (5 קומות) ולהקמת "דאטה סנטר" (4 הקומות הנוספות) מאובטח בשטח 14 אלף מ"ר שמתעתדת החברה להשכיר למטרת שירותי ענן מתקדמים לחברות מהתעשיות הביטחוניות, חברות ממשלתיות, בנקים, חברות ביטוח ועוד. עוד נודע ל"גלובס" כי למכרז לא יפורסם מחיר מינימום אולם ההערכות הן שההצעות ינועו בין 150 מיליון שקל ל-200 מיליון שקל. המכרז צפוי להיסגר בסוף דצמבר הקרוב.

לאחר בניית מגדל המשרדים האמור מתעתדת רד בינת להשכיר את קומות המשרדים. על פי התוכנית השיווקית נכון להיום דמי השכירות צפויים לעמוד על כ-55 שקל למ"ר ברמת המעטפת. את בניית הפרויקט תנהל חברת ניהול הפרויקטים אדם עמית תשלובת ייעוצית ואדריכלי הפרויקט הם משרד ספקטור עמישר.

פארק ההיי-טק בהר חוצבים בירושלים מכיל ברובו תעשיות היי-טק וביוטכנולוגיה, וממוקם בצפון הבירה. בין החברות הפועלות בפארק נמצאות סיסקו, אינטל, טבע, מדינול ו-Mobileye ומועסקים בו יותר מ-10,000 עובדים. נציין כי לרד בינת נכסים נוספים במתחם שאותם הקימה ומנהלת נכון להיום בהיקף של כ-300 אלף מ"ר. מדובר בבית בינת ירושלים, בניין משרדים בהיקף 20 אלף מ"ר, בית ירושלים של כסף בניין משרדים בהיקף של 30 אלף מ"ר ואת בית רד ירושלים הכולל משרדים בהיקף 22 מ"ר.

ברד בינת אישרו את הפרטים ורונן אילון מנכ"ל רד בינת נכסים ביקש להוסיף כי "עיריית ירושלים והחברה הכלכלית ירושלים מעודדות בשנים האחרונות מעבר של עסקים לעיר ולסביבתה ומאפשרות שורה של הטבות ומענקים לעובדי תעשיית ההיי-טק ולבעלי העסקים. הדאטה סנטר שמתוכנן לקום בפרויקט יהיה מהגדולים במזרח התיכון ויוכל לספק גיבוי למערכות של חברות ענק במשק".