ענבל אור בתשובה לשאלה מה היקף החוב שלה: "לא רלוונטי. מה המשמעות של חובות? יש מושג כזה?"

(עדכון) - אור בשיחה עם "גלובס": "אין לי כוונה לעזוב את הארץ. אני מוציאה גרין קארד בשביל הטבות מס, תמיד טוב שיש" ■ "אין שום דבר חריג בדוחות של אור סיטי. אנחנו חוגגים כבר 10 שנות פעילות"

יזמית הנדל"ן ענבל אור מספרת בראיון ראשון מאז שנכוותה בפרויקט "אור בבלי" כי היא מתכננת לגור בארה"ב, וכי העסקה שנכשלה בשכונת בבלי עלתה לה 30 מיליון שקל, אך עדיין היום יש לה הון עצמי של 50 מיליון שקל. את הדברים אמרה אור בראיון למוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות" שפורסם בסוף השבוע.

"זה כמו לב לבייב", אמרה אור. "אני בשלבי גרין קארד ורוצה לגור בשדרה החמישית במנהטן. שם אני יכולה ללכת בסניקרס, ואף אחד לא יעצור אותי להציע עסקה או לומר מה הוא חושב עליי. קניתי כבר בניין אחד, על 81 והסנטרל פארק. זה להגשים חלום, אני חולה על העיר הזו".

בשיחה עם "גלובס" היום טוענת אור כי לא התכוונה לומר שהיא יורדת מהארץ: "אני מוציאה גרין קארד לא בשביל לעזוב את הארץ, אלא בשביל הטבות מס".

- באיזה מקום תגורי יותר מ-180 יום בשנה?

"בישראל".

- אז בשביל מה את צריכה גרין קארד?

"תמיד טוב שיש לך".

- מדוע אמרת בראיון ל"ידיעות אחרונות" שאת רוצה לגור במנהטן?

"אין לי כוונה לעזוב את הארץ. בטח לא בשנה-שנתיים-שלוש הקרובות".

בראיון ל"ידיעות אחרונות" היא מספרת שמסרה יותר מ-250 דירות ומגלה כי הפסידה בפרויקט בבבלי 30 מיליון שקל, אולם היא טוענת כי "למי שיש 100 מיליון שקל, הכול יחסי. ההון העצמי שלי נאמד ב-50 מיליון שקל בלי נכסים אישיים".

בתשובה לשאלת "גלובס" באשר להיקף החובות שלה, אמרה אור: "זה לא רלוונטי. מה המשמעות של חובות? יש דבר כזה? יש מושג כזה? יש חברה עם הוצאות והכנסות והדוחות מדברים בעד עצמם. אם הייתי חוששת ממשהו לא הייתי חושפת את הדוחות ל-D&B. אין שם משהו חריג. בימים אלה חוגגים 10 שנים לאור סיטי נדל"ן מקבוצת ענבל אור".

בראיון ל"ידיעות אחרונות" היא חזרה על החלום שלה - להקים מגדל במנהטן כמו דונלד טראמפ, ואומרת כי היא רוצה שיקראו לו: "דה ענבל אור טאוור". בעוד היא מדברת על ניו-יורק, אור מספרת על התוכנית שלה להגיע גם לכנסת בעתיד: "יום אחד בטוח אהיה חברת כנסת ואולי גם שרה".