סלקום התקינה את שירות הטלוויזיה בביתו של ארדן

לפי שעה ארדן לא נחשף למלוא התכנים שתציע סלקום במסגרת השירות, אלא רק אמור להתרשם מהטכנולוגיה ומאופן הפעלת המערכת ונגישותה

גלעד ארדן / צילום: איל יצהר
גלעד ארדן / צילום: איל יצהר

גם זו דרך לנסות להגיע במהרה לאוויר: הציבור הישראלי אמנם עדיין לא יכול ליהנות משירותי הטלוויזיה שתציע חברת הסלולר סלקום, אבל שר התקשורת גלעד ארדן כבר צופה בהם.

ל"גלובס" נודע כי לפני מספר שבועות הותקנה המערכת הניסיונית של סלקום בבית משפחת ארדן בסביון, לצד שירותי הטלוויזיה להם היא מנויה.

לפי שעה ארדן לא נחשף למלוא התכנים שתציע סלקום במסגרת השירות, אלא רק אמור להתרשם מהטכנולוגיה ומאופן הפעלת המערכת ונגישותה.

מאז נכנס לתפקידו, ארדן פועל להכנסת שחקנים חדשים לשוק הטלוויזיה, ובכללם גם סלקום. במסגרת מגעים שניהל בשבועות האחרונים מול האוצר, הוחלט כי תהיה העברה תקציבית של למעלה מ-10 מיליון שקל להרחבת מערך עידן פלוס ולהכנסת מלוא הערוצים הייעודיים אליו. השירות של סלקום יתבסס על שירות עידן פלוס, המציע את ערוצי הבסיס בעלות רכישת ממיר חד-פעמית.

כמו כן פעל ארדן לקידום השוק הסיטונאי, שיפור הקליטה בעידן פלוס והקמת ועדת שכטר שצפויה להגיש את המלצותיה בחודש נובמבר הקרוב, ובהן תהיה התייחסות רחבה להקלות על כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מחברת סלקום נמסר כי "כחלק מהיערכות החברה לקראת כניסתה לתחום כפי שהודיעה לפני מספר חודשים, מדובר בהתקנת מערכת במסגרת ניסיון לשם התרשמות ולימוד. מטבע הדברים ומעצם הסודיות הנלווית, החברה נמנעת לפרט על המוצר".

השר ארדן אישר את הדברים ואמר כי מדובר בשירות "נוח וחדשני", ולדבריו הוא "מקווה שעם ישראל ייחשף אליו בעתיד, וסוף-סוף תתפתח בישראל תחרות אמיתית, והדואופול הקיים היום ישבר".