גל"צ מבטלת את פינת הפלילים; הדס שטייף: "אני באבל"

פינת הפלילים הוותיקה תבוטל אחרי 20 שנה באוויר, כחלק משינוי לוח רחב יותר של גלי צה"ל, בעיקר במבנה תוכניות הבוקר המוקדם ■ שטייף תמשיך לשמש ככתבת הפלילים ותיקח חלק בתוכנית בסיקור השטח הפלילי והמשטרה

פינת הפלילים הוותיקה של הכתבת הדס שטייף המשודרת בתחנת הרדיו גלי צה"ל תבוטל. ל"גלובס" נודע כי אחרי 20 שנה הפינה היומית של שטייף, המשודרת מדי בוקר במסגרת התוכנית "בוקר טוב ישראל", תבוטל כבר בראשית השבוע הבא.

ההחלטה נובעת משינוי לוח רחב יותר של גלי צה"ל, בעיקר במבנה תוכניות הבוקר. שטייף תמשיך לשמש ככתבת הפלילים ותיקח חלק בתוכנית בסיקור השטח הפלילי ונושאי המשטרה.

"מפקד גלי צה"ל החליט על תוכנית שידורים חדשה וזהו", אמרה שטייף, "אני באבל. זה הבייבי שלי כבר 20 שנה. ציבור שלם מכיר אותי בזכות הפינה ולא בזכות דבר אחר. יש כאלה שאוהבים וכאלה שלא אוהבים.

"אני מקבלת עליי את דין מפקד גלי צה"ל. אמרתי לו שאני חושבת שהוא טועה. ממרומי גילי אני יודעת שלדברים יש סוף. לא חשבתי שזה יגיע ככה. בכל אופן, זו פינה שמזוהה מאוד עם 'בוקר טוב ישראל'. זו הייתה הנאה. נראה איך הציבור יקבל את זה".

מגלי צה"ל נמסר כי "הדס שטייף היא כתבת הפלילים הוותיקה של גלי צה"ל. במסגרת תפקידה מדווחת שטייף באופן שוטף ויומיומי על סיפורי הפלילים השונים בכל רצועות האקטואליה בתחנה, וכך היא תוסיף לעשות לאחר השלמת חידושו של יומן הבוקר של גלי צה"ל, 'בוקר טוב ישראל'".