בשל פיצוץ הדרבי: הטוטו יחזיר 800 אלף שקל למהמרים

מועצת ההימורים תחזיר את הסכום הנ"ל למי שהימר הימור "סינגל" על משחק הכדורגל שהופסק לאחר התפרעות האוהדים

אירועי הדרבי התל-אביבי יעלו ביוקר גם לטוטו: בעקבות פיצוץ המשחק תיאלץ מועצת ההימורים להחזיר 800 אלף שקל למהמרי הווינר. למרות שההימורים על המשחק היו גבוהים בהרבה מכך, הטוטו מבחינתו מתחייב להחזיר רק את הימורי ה"סינגל" על הדרבי - כלומר טפסים כאלה עם ניחוש אחד בלבד (לא קומבינציה).

כל טפסי הקומבינציה, שכוללים הימורים על הדרבי אבל מכילים בתוכם הימורים ממשחקים אחרים - לא יוחזרו למנחשים (אלא אם כמובן הם הימרו נכון על המשחקים האחרים בטופס).

בסך-הכול כמות ההימורים הכוללת שעליה היה "מעורב" הדרבי עמדה על כ-2 מיליון שקל.

חלק מהנזק שנגרם לו, מתכוון הטוטו להחזיר. הוא מתכוון לפעול מול ההתאחדות לכדורגל ולהפחית מהתמורה הכוללת שהוא משלם להתאחדות עבור הסכם השיווק, זאת בגין העובדה שלא קיבל "תמורה שיווקית ומסחרית מלאה בגין המשחק".

בטוטו מתכוונים לכך שפיצוץ המשחק מנע למעשה מההתאחדות לעמוד במינימום החשיפה הנדרשת לאלמנטים הפרסומיים של הטוטו (פרסום על הלדים במגרש, וכו'). כזכור, עבור הסכם השיווק משלם הטוטו בעונה הנוכחית כ-80 מיליון שקל להתאחדות לכדורגל.

אגב, לאירועי הדרבי עשויות להיות השלכות לגבי המשך ההסכם השיווקי: בקרוב אמור להתכנס דירקטוריון הטוטו על מנת להחליט אם להמשיך את הסכם השיווק עם ההתאחדות לכדורגל, כשבדירקטוריון קיימים לא מעט קולות שדורשים להפחית בסכום שההתאחדות מקבלת.