20 החברות ששוכרות תאי צפייה בהיכל נוקיה ב-2 מיליון ד'

20 חברות, ביניהן 4 מתחום הנדל"ן - ישלמו בין 80 ל-120 אלף ד' עבור תא במשחקי מכבי ת"א ב-2014/15

היכל נוקיה, יד אליהו / צלם: תמר מצפי
היכל נוקיה, יד אליהו / צלם: תמר מצפי

מלבד כ-10,000 מנויים שנמכרו למשחקיה בהיכל נוקיה, מכבי ת"א השכירה עוד לפני פתיחת עונת 2014/15 גם את כל 20 תאי הצפייה שלה באולמה הביתי. מבחינת אלופת אירופה מדובר במקור הכנסה משמעותי מאוד, ששווה לקופת המועדון כ-2 מיליון דולר. עבור השכרת התאים גובה מכבי בין 80 אלף דולר לעונה, ועד 120 אלף דולר לתאים המוצבים במקומות המרכזיים יותר.

זו השנה השמינית שמכבי ת"א משכירה תאי צפייה בהיכל נוקיה, במסגרת הסכם השכירות בינה לבין חברת היכלי הספורט בע"מ, המפעילה ומנהלת את ההיכל עבור עיריית ת"א. בסך הכל מכיל ההיכל 24 תאי צפייה, ארבעה מהם שייכים ומושכרים על-ידי עיריית תל-אביב.

רוב החברות ששוכרות העונה תא צפייה הן כאלו שהיו גם בעונה שעברה. בנק הפועלים ממשיך להיות היחיד מבין הבנקים הישראלים הגדולים ששוכר תא; ענקיות התוכנה אורקל (Oracle) ומיקרוסופט ממשיכות גם השנה; חברת חיפושי הגז האמריקאית נובל אנרג'י גם היא שוכרת תא צפייה; בין חברות הנדל"ן אפשר למצוא את פרי נדל"ן (של היזם אלדד פרי), חברת הנדל"ן אדמה, ואת קבוצת אלמוג נדל"ן, ואת אספן גרופ (נדל"ן ואנרגיה).

שתי חברות מסחריות - טמבור ורב-בריח - חולקות במהלך העונה בתא צפייה אחד. מבין השוכרות הוותיקות אפשר למצוא את ידיעות אחרונות, כלמוביל, HP, קרן הישג ועוד. מבין חברות הסלולר לא נותרה אף חברה, אחרי שאורנג' שהיתה בעונה שעברה החליטה שלא להמשיך.

יש לציין כי במהלך עונת המשחקים הנוכחית יחליף ההיכל את שמו, אחרי שחברת נוקיה מסיימת את הסכם הזכויות השמיות על ההיכל. ל"גלובס" נודע כי ארבע חברות מסחריות רכשו את חוברות המכרז מחברת היכל הספורט. שתים מהמתעניינות שרכשו את חוברות המכרז הן חברת הביטוח מנורה, וחברת הנדל"ן גינדי החזקות.

המכרז ייסגר בעוד כשבועיים, וההיכל אמור להיקרא בשמו החדש כבר ב-1 בינואר 2015.

החברות ששוכרות תא בהיכל נוקיה 6.11.14
 החברות ששוכרות תא בהיכל נוקיה 6.11.14