משרד התיירות פרסם מכרז להעסקת חברת יחסי ציבור חיצונית

נשיא התאחדות המלונות לשר לנדאו: "בימים אלה של משבר בתיירות הנכנסת, עדיף להפנות את התקציב המיועד לכך לטובת תגבור תקציב השיווק"

עוזי לנדאו / צילום: אוריה תדמור
עוזי לנדאו / צילום: אוריה תדמור

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, לא מסתפק במערך הדוברות הפנימי של משרד התיירות הכולל את דוברת המשרד, ענת שיחור, ואת יועצת התקשורת, חגית גניש: משרדו פרסם מכרז להעסקת חברת יחסי ציבור חיצונית.

פרסום המכרז מקומם את המלונאים: "בימים אלה של משבר בתיירות הנכנסת, הנובע מהשפעות פעילות מבצע 'צוק איתן' ומהאירועים הביטחוניים בירושלים בעת האחרונה, עדיף וראוי להפנות את התקציב המיועד לכך לטובת תגבור תקציב השיווק, שהוא כה חיוני בשגרה ועל אחת כמה וכמה בעת הזו", כותב אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות, במכתב מחאה.

קיראו עוד ב"גלובס"


עוד כתב גונן לשר לנדאו כי הוא הופתע מאוד לראות בעיתון פרסום של המכרז לצורך התקשרות עם חברת יחסי ציבור, וכי "מעשים טובים ופעילות נכונה של משרד התיירות "הם אלה שיהיו יחסי הציבור הטובים ביותר של המשרד".

מלשכת שר התיירות לא נמסרה תגובה.