מרתון קניות באתרים ישראליים - עד 75% הנחה

ההנחות יינתנו תאריכים 11 ו-12 בנובמבר, ביוזמת גוגל ישראל ■ בין המשתתפות: קסטרו, באג, טויס אר אס ושילב, לצד מאות חנויות קטנות

כרטיס אשראי / צלם: thinkstock
כרטיס אשראי / צלם: thinkstock

בהשראת פסטיבלי המכירות המצליחים מעבר לים, מהבלאק פריידי והסייבר מאנדיי האמריקאים ועד יום הרווקים הסיני (סינגל דיי), ייפתח הלילה (ב') בחצות מרתון מכירות של 48 שעות באתרי אינטרנט ישראליים.

מדובר בתאריכים 11 ו-12 בנובמבר, שבהם אתרי קניות בארצות-הברית ובמדינות נוספות בעולם מחסלים אחרי החגים סחורות במחירים מיוחדים.

מאחורי היוזמה, שמלווה בקמפיין נרחב, עומדת גוגל ישראל - שמבקשת להזניק את המכירות אונליין באתרים ישראליים וליצור "קניון" וירטואלי, שישפיע גם על הרגלי הצריכה המקוונים בהמשך.

באתר האינטרנט www.shoppingil.co.il מפורטת רשימת החנויות המשתתפות - רשתות ואתרים קטנים, כ-150 במספר, כשבכל אתר בנפרד מיוחדת נישה למבצעי היומיים הללו - עד 75% הנחה, ו-5 דילים שונים.

בין הרשתות המשתתפות בתחום האופנה: קסטרו, נאוטיקה, סטורי, דלתא, גולף ועוד, לצד שורה ארוכה של מעצבים וחנויות בוטיק. בקטגורית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה: באג, אופיס דיפו וטרקלין חשמל. בתחום הילדים יש נציגות לשילב, טויס אר אס, קדס קידס ועוד; וברשימה הכוללת ניתן למצוא גם את אופטיקנה, מותג האיפור מאק, סבון, זר פור יו, באליגם, ביג דיל, מרמלדה מרקט ורבים אחרים.

ההשתתפות במיזם אינה כרוכה בתשלום, אולם בגוגל ישראל מדגישים כי היא מותנית בעמידה במספר קריטריונים על מנת להבטיח הטבות של ממש ללקוחות. באתר הבית של המיזם מפורטים גם טיפים לקנייה בטוחה וחכמה ברשת.