ובינתיים בארץ: אירוע המכירות של גוגל ישראל בעיצומו

לא רק באתרים הסיניים: שלל אתרי קניות ישראליים עורכים היום ומחר מרתון של מבצעים והנחות, המרוכזים בפלטפורמה שהקימה גוגל ישראל ■ לפי דיווחי גוגל, עד שעות הצהריים ביקרו באתר 100 אלף גולשים

כרטיס אשראי / צלם: thinkstock
כרטיס אשראי / צלם: thinkstock

ישראלים חובבי מבצעים והנחות מושבעים אינם יכולים לפסוח על חגיגת ההנחות האינטרנטית הסינית, ולצד האתרים שמציעים קניית מוצרים מסוחרים סינים, מוצע גם מרתון מכירות של 48 שעות לקניות באתרי אינטרנט ישראליים: רשתות וסוחרים קטנים בקטגוריות שונות ואשר מתנהלות גם באונליין.

המרתון מצוי בעיצומו בשעות אלה (11-12 בנובמבר), והוא מרוכז בפלטפורמה שהקימה גוגל ישראל במיוחד לצורך המכירה. לפי דיווחי גוגל, עד שעות הצהריים ביקרו 100 אלף גולשים באתר.

הרעיון הוא שגוגל אינה גוזרת קופון על המכירה או על פרסום אתרי המכירה באתר הייעודי שהוקם, אלא מטרתו לקדם את תחום האונליין רווי הפוטנציאל בישראל.

הקניון הווירטואלי באתר shoppingil.co.il כולל כ-150 חנויות מקוונות, בהן של קסטרו, נאוטיקה, סטורי, דלתא, גולף, מרמלדה מרקט, אלטר מזוודות, באג, אופיס דיפו, טרקלין חשמל, שילב, טויס אר אס, אופטיקנה, מאק, סבון וזר פור יו.

הקריטריונים שדרשה גוגל מהמוכרים הם שהאתרים מאפשרים מכירה אונליין לכל אורך התהליך, ושיוענקו הנחות משמעותיות.

יצוין כי הקניות לא מתבצעות במרוכז אלא ההתנהלות נפרדת מול כל אתר, כך שיש לקחת בחשבון תוספות עבור משלוח של כל מוצר.

השופינג מסין מוצע לישראלים גם דרך chinabuy.co.il. האתר הבטיח הנחות של עד 50% גם על מכשירים סלולריים, אלא שמסתבר כי ההנחות הוענקו דרך קופונים וירטואליים, ולאכזבת רבים מהגולשים, הקצאת ההנחות הגבוהות הסתיימה בסמוך לפתיחת המכירות בחצות.