ועידת ישראל לעסקים: תעסוקה, שכר ממוצע ויוקר המחיה

בדיון "עובדי עצות" שייערך במסגרת הוועידה של "גלובס" יתמקדו בבעיות הנוגעות לרוב העובדים

ועידת ישראל לעסקים 2014 - לוגו
ועידת ישראל לעסקים 2014 - לוגו

עולם התעסוקה ממשיך לעבור שינויים מהותיים ודינמיים, שמקורם בהתפתחויות הטכנולוגיות, בגלובליזציה, במעבר להעסקה באמצעות מיקור-חוץ, כמו גם בתנודות החדות של הכלכלה העולמית.

בישראל סובל עולם התעסוקה משכר שהולך ונשחק, פריון נמוך, מגזרים שהתעסוקה בהם יורדת, ומסקטורים שהופכים ללא רווחיים. בדיון "עובדי עצות" שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס" יתמקדו בבעיות הנוגעות לרוב העובדים ברמת השכר הממוצע במשק וביוקר המחיה בישראל.

המשתתפים יהיו: ד"ר פיטר ג'ארט, מנהל חטיבה, המחלקה הכלכלית על ישראל; שרגא ברוש, יו"ר קבוצת י. ברוש; פרופ' צבי אקשטיין, דיקן הפקולטה לכלכלה, המרכז הבינתחומי הרצליה; קובי אמסלם, הממונה על השכר, משרד האוצר; יפה ויגודסקי, יו"ר קרן מעגלים ודן פרופר, יו"ר אסם. המנחה יהיה חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס".

ועידת ישראל לעסקים היא האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל ואקדמיה, בכירי המשק והכלכלה, חוקרים, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם. בוועידה יועלו הניתוחים והתובנות של בכירי הכלכלנים והאקדמאים, אנשי העסקים וקובעי מדיניות מהארץ והעולם.

הוועידה, המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תיערך ב-8-7 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב.

למתווה המלא של ועידת ישראל לעסקים ולהרשמה: לחצו כאן או חייגו - 5988*