המשנה למנכ"ל פלאפון רונית מרכוס פורשת מתפקידה

פורשת לאחר קדנציה שנייה קצרה בפלאפון ולאחר שמיצתה את תפקידה בהנהלת החברה

רונית מרכוס / צילום: יונתן בלום
רונית מרכוס / צילום: יונתן בלום

המשנה למנכ"ל פלאפון, רונית מרכוס, הודיעה למנכ"ל החברה, גיל שרון, על רצונה לפרוש מהחברה. רונית תישאר בפלאפון עד סוף השנה על מנת להשלים את ההיערכות ל-2015.

מרכוס היא אחת המנהלות הוותיקות והמוערכות בענף התקשורת וממקימות 012. היא נחשבת למנהלת דעתנית, ולמרות ההערכה המקצועית כלפיה, יחסיה עם חלק מהמנהלים בפלאפון ידעו לא מעט עליות וירידות בקדנציה הנוכחית.

מרכוס שימשה בפלאפון בשתי תקופות כהונה - כסמנכ"לית שירות ומכירות וכמשנה למנכ"ל פלאפון במשך 5 שנים, והייתה שותפה להשקת הרשת הסלולרית ולהצלחתה העסקית של החברה.

בשנה האחרונה הובילה מרכוס כמשנה למנכ"ל פלאפון את החטיבות העסקית והפרטית, הלוגיסטיקה והרכש, יחד עם מנהלי החטיבות.

בשנה זו התמקדה מרכוס בשיפור ביצועים, בשיפור היעילות התפעולית ובהתאמת תהליכי השירות והמכירה בחברה למציאות העסקית ולאתגרים בשוק התקשורת. כחלק מתהליכי ההתייעלות פעלה מרכוס לצמצום עלויות התפעול, תוך הובלת הרכש בחברה, מהלך שהוביל לחסכון משמעותי בהוצאות.

מרכוס ציינה בפני שרון כי החלטתה לפרוש מהחברה נובעת מרצונה למצוא מגרשים אחרים בהם תוכל למצות את מלוא הפוטנציאל העסקי והניהולי שלה.

מרכוס מסרה היום (א'): "אני עוזבת חברה מצוינת בעלת בסיס איתן ועובדים מסורים, ומאחלת הצלחה רבה לגיל ולצוות ההנהלה בתקפה המאתגרת העומדת בפניהם".

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, מסר: "אני מצטער על עזיבתה של רונית, שהיא מהמנהלים המקצועיים ביותר בענף התקשורת, ואני משוכנע שהיא תגיע רחוק בתחום זה או בתחומי ניהול אחרים".