ישראל-בלגיה יישאר בטדי; עופר עיני: "אני מקפיד לעמוד בהסכמים"

הלחצים להעתיק את המשחק המסקרן במסגרת מוקדמות יורו 2016 מהאצטדיון בירושלים אל סמי עופר, שאירח בהצלחה את בוסניה - לא הועילו

בעקבות הניצחון הגדול של נבחרת ישראל על בוסניה שלשום (א'), והאווירה המצוינת ששררה באצטדיון סמי עופר, הופעלו במהלך היממה האחרונים לחצים מגורמים שונים בתוך נבחרת ישראל, עיריית חיפה וההתאחדות לכדורגל, להעתיק את משחק הבית מול בלגיה, שאמור להתקיים בהמשך קמפיין מוקדמות יורו 2016 באצטדיון טדי בירושלים - אל המגרש החדש בחיפה.

עם זאת, בהתאחדות החליטו להיצמד לתוכנית המקורית ולהשאיר את המשחק המסקרן בטדי. היו"ר עופר עיני אמר היום: "ההתאחדות לכדורגל חתמה עוד טרם החל הטורניר מוקדמות היורו על הסכמים עם עיריות ירושלים וחיפה, בהם נקבע היכן יתקיים כל משחק של נבחרת ישראל. אני מקפיד לעמוד בכל הסכם שלקחתי על עצמי, וכך יהיה".

יו"ר ההסתדרות לשעבר הוסיף כי "הנבחרת, ההתאחדות והקהל נהנו מהאירוח בסמי עופר במשחק נגד בוסניה, וכולנו מודים לעיריית חיפה על שיתוף הפעולה המוצלח. אין לי ספק כי חוויה דומה לכל הפחות תחכה לכולנו גם במשחק נגד ווילס בסמי עופר, ומול בלגיה בטדי".

כאמור, מלבד המפגש מול בלגיה ב-31 במארס, שלושה ימים לאחר שאל סמי עופר תגיע נבחרת ווילס - האצטדיון הירושלמי יארח גם את קפריסין ב-10/10/2015. משחק הבית הנוסף בקמפיין, מול אנדורה (3/9/2015) - יערך בחיפה.