כוס קולה בבר בשדרות רוטשילד - 25 שקל

הבעלים של "ועד הבית", בר בשדרות בת"א: "אין תגובה" ■ הגולשת דניאל פורת: "בחיים שלי לא נתקלתי במחיר הזוי כזה"

קולה / צילום: שאטרסטוק
קולה / צילום: שאטרסטוק

בשדרות רוטשילד בתל-אביב, מתברר, לא רק מחירי הנדל"ן בשמיים, אלא גם מחירי השתייה הקלה. לפחות בפאב מקומי בשם "ועד הבית".

בפוסט שהעלתה בפייסבוק גולשת בשם דניאל פורת, היא מתארת חוויה לא נעימה שעברה בפאב התל-אביבי, שבו נדרשה לשלם 25 שקל לכוס קולה. הפוסט שותף גם ב"סטטוסים מצייצים" וצבר 16,000 "לייקים" בפחות מיממה ומעל 1,000 שיתופים.

פורת ושתי חברותיה יצאו לבלות ב"ועד הבית" ביום שלישי השבוע, לאחר שחיפשו "בילוי קליל ולא יקר מדי". הן אף היו אחראיות ומינו נהגת תורנית שלא תשתה אלכוהול, ולכן הזמינה קולה. כשקיבלו את החשבונית הן נדהמו לגלות שעל הקולה, שהגיעה בכוס ולא בבקבוק, הן חויבו ב-25 שקל.

כשביקשו מהמלצר בפאב לדעת מדוע המחיר המנופח של הקולה, הן קיבלו ממנו תשובה, כך לפי דברי הפוסט של פורת, כי "הבעלים של המקום מתעצבן על זה שאנשים מגיעים לפאב שלו ולא מזמינים אלכוהול אלא שתייה קלה, ולכן החליט לעלות את מחיר המשקה ב-10 שקלים יותר ממה שהוא אמור להיות".

פורת טענה גם בפוסט כי הן לא קיבלו תפריטים שיראו מבעוד מועד את מחיר המשקה, אלא פשוט הזמינו קולה בהנחה שתעלה להן כ-12-15 שקל.

לסיכום, כותבת פורת, "נהגים תורנים שרוצים לצאת ולא יכולים לשתות צריכים לשלם ב'ועד הבית' יותר, בחיים שלי לא נתקלתי במחיר הזוי כזה. אז 'ועד הבית' היקרים, או יותר נכון הבעלים שהמציא את החוק המגעיל הזה, תתאפס על עצמך. אני לא צריכה לשלם 25 שקל על בקבוק קולה! (ואם אני כן צריכה לשלם, אז לפחות תזהיר, שאני אדע בחיים לא לבוא לשבת בפאב שלך)".

פאב "ועד הבית" היה בעבר בבעלותו של גיא גיאור, בוגר תוכניות הריאליטי "הישרדות" ו"הרווק" ובעליהם של מספר ברים בתל-אביב, והוא מכר אותו לפנה כשנה.

מהבעלים הנוכחי, אמיר אביטן, נמסר ל"גלובס": "אין תגובה".

ועד הבית. מתוך הפייסבוק
 ועד הבית. מתוך הפייסבוק