דן מנו מוכר ליובל סיגלר את "גלוסיבוקס ישראל"

GlossyBox הוא מיזם קוסטמיקה אינטרנטי המציע לנשים "קופסת הפתעות" הכוללת מוצרי טיפוח בהתאמה אישית ■ סיגלר, שנחשב היום למו"ל המגזינים הגדול בישראל, מחפש לייצר סינרגיה עם פעילות מגזין "את"

גלוסיבוקס / צילום: מתוך אתר החברה

דן מנו, איש העסקים הישראלי ופליט הריאליטי לשעבר, מכר את הפעילות של "גלוסיבוקס ישראל" (GlossyBox), מיזם קוסמטיקה אינטרנטי - כך נודע ל"גלובס". הרוכש הוא יובל סיגלר, שנחשב היום למו"ל המגזינים הגדול בישראל.

גלוסיבוקס מציעה לנשים "קופסת הפתעות" הכוללת מוצרי טיפוח בהתאמה אישית, הנשלחת אחת לחודש תמורת מנוי חודשי במחיר 75 שקל בתוספת דמי משלוח.

מנו אישר בשיחה עם "גלובס" את הידיעה. סיגלר אישר אף הוא את הידיעה, אך לא התייחס לעסקה.

דן מנו הקים את גלוסיבוקס ישראל ב-2011, ומאז הושקעו בה כ-200 אלף אירו (כמיליון שקל). מנו השקיע כ-70% מהסכום. מדובר בסניף מקומי של החברה הגרמנית, שהרעיון מאחוריו הוא להציע לנשים הכוונה בתחום הטיפוח בהתאם לפרופיל קוסמטי אישי.

כל אישה שנרשמת לאתר גלוסיבוקס, ממלאת העדפות קוסמטיקה אישיות, ולפיהן היא מקבלת להתנסות אישית קופסה עם כ-6 מוצרי קוסמטיקה ישראליים ומותגים בינלאומיים (בגדלים מוקטנים או בגדלים אמיתיים) שהותאמו במיוחד להעדפותיה על-ידי צוות שעובד עם חברות הקוסמטיקה המובילות בישראל - מבלי שהיא יודעת אילו מוצרים תקבל.

סיגלר, הבעלים והמו"ל של המגזין "טיים אאוט", רכש ביוני השנה את מגזין הנשים "את". בשנה שעברה הוא רכש, בזמן פירוק מוטו תקשורת, את מגזין התיירות "מסע אחר", מגזין העיצוב "נישה" ומגזין המדע "גליליאו". כמו כן, בבעלותו גם המגזין "אטמוספירה" המופץ לנוסעי אל-על.

סיגלר רכש כאמור את הפעילות של גלוסיבוקס ללא הזיכיון ושם המותג, ולפי הערכות הוא מבקש לייצר סינרגיה בין פעילות השיווק בהתנסות אישית שיש בגלוסיבוקס לבין המנויים, הקהל, התכנים והמפרסמים במגזין הנשים "את".

הפעילות המחודשת תחל ב-1 בדצמבר השנה תחת השם החדש "ביוטיבוקס" (BeautyBOX) ובמודל עסקי זהה. הנגישות שיש למגזין "את" בקרב קהל הנשים צפויה לתת דחיפה קדימה לשיווק של "ביוטיבוקס", ולהציע ליבואנים ולמשווקים מוצר נוסף לסל המוצרים.

גלוסיבוקס ישראל הגיעה לרווחיות תפעולית מהר מאוד לאחר הקמתה, ומנו החזיר את ההשקעה שלו בחברה. ב-2012 החברה רשמה מחזור מכירות של 5 מיליון שקל, ושמרה על רווחיות בכל שנה.

מנו זכור מהשתתפותו בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "הישרדות", ששודרה ב-2007 בערוץ 10, ומאז הוא הספיק להתעסק בעיקר בעולם האינטרנט. הוא גם פאנליסט בתוכנית "שיחת היום" של רשת בערוץ 2.

מנו אמר היום (ד') ל"גלובס" כי "אני שמח על המכירה, גלוסיבוקס מגיעה לידיים טובות. יש שלב בכל חברה שבו היא צריכה להימכר, ואני מאמין שהפלטפורמה של סיגלר תעשה לה טוב. ברמה האישית אני רוצה להוסיף כי זה מאוד מספק לבנות משהו יש מאין, ואני מאוד שמח. עכשיו אני עם הפנים קדימה לאתגרים הבאים".