נבחרת: 14,000 מנויים נמכרו לסמי עופר, 6,500 למשחקים בטדי

בהתאחדות מעריכים כי אלפי אוהדים נוספים ירכשו מנויים לאצטדיונים בחיפה וירושלים, לקראת המשך משחקי מוקדמות יורו 2016

המשחק של נבחרת ישראל מול בוסניה באצטדיון סמי עופר, שחנך את משחקי הבית בקמפיין מוקדמות יורו 2016 - הביא להסתערות על המנויים שהוציאה ההתאחדות לכדורגל למגרש החדש בחיפה.

נכון לתום משחק הבית הראשון בקמפיין, נמכרו כ-14,000 מנויים למשחקי הנבחרת בסמי עופר. מספר זה כולל גם אוהדים שרכשו מנויים לכל חמשת המשחקים (כולל השניים שצפויים להתקיים באצטדיון טדי בירושלים).

כהשוואה, לאצטדיון טדי שיארח שני משחקים מהקמפיין - מול בלגיה במארס 2015, ואת קפריסין באוקטובר 2015 - נמכרו עד כה 6,500 מנויים בלבד (הנתון כולל מנויים למשחקים בטדי, פלוס מנויים לכל חמשת המשחקים).

כזכור, ההתאחדות לכדורגל החליטה לפצל את משחקי הנבחרת לשני אצטדיונים - טדי וסמי עופר, ואיפשרה לאוהדים לרכוש מנויים לפי אצטדיונים, או מנוי "רגיל" לכל חמשת משחקי הבית.

בשבוע הבא צפויה להתחדש מכירת המנויים להמשך הקמפיין. לאור התוצאות הטובות של הנבחרת (9 מ-9 נקודות ומקום ראשון בבית המוקדמות), וההד הציבורי הגדול סביבה - ההערכה בהתאחדות היא שאלפי אוהדים ינסו להבטיח את מקומם באמצעות רכישת מנוי. בכל מקרה, רק לקראת המשחקים במארס, בערך שלושה שבועות לפני - תיפתח מחדש מכירה של כרטיסים בודדים.