לאלפיון העליון בלבד: מרצדס מציגה את המאייבך S600

ספינת הדגל החדשה והיקרה ביותר של מרצדס תגיע עם מנוע וי 12 בנפח 6 ליטרים המייצר 523 כוחות סוס שמשגרים את המכונית הענקית הזה ל-100 קמ"ש בתוך 5 שניות בלבד

מרצדס מציגה בימים אלה את ספינת הדגל החדשה והיקרה ביותר שלה - המאייבך S600 - אותו מותג שנזנח לפני מספר שנים ע"י מרצדס וחוזר עכשיו ברמת גימור מוגזמת עד מגוחכת.

את גימורי העור מה-S קלאס הרגילה מחליף בד סופר יוקרתי שתפור בכל פינה במכונית, אפילו על הקונסולה. הדלתות מצויידות בשלל כפתורים ששולטים בגוון הוילונות, תנוחת כורסת הנוסע שגם היא נחלקת לארבע תנוחות ישיבה עם זווית מקסימאלית של 43.5 מעלות עם שלל אפשריות עיסוי שאגב מבובסות על אבנים חמות.

יש גם בושם מיוחד שפותח במיוחד למייבאך, כוסות שמפניה בעבודת יד וציפוי כסף, מערכת סאונד סופר משוכללת עם 24 רמקולים וטוויטרים בצורת ספירלה שיוצאים לכיוון הנוסע ומגבר שמייצר עוצמה אדירה של 1,540 וואט. מרווח הפנים אגב צמח בעוד 20 ס"מ מה-S קלאס הרגילה.

מתחת למכסה המנוע נמצא מנוע וי 12 בנפח 6 ליטרים המייצר 523 כוחות סוס שמשגרים את המכונית הענקית הזה ל-100 קמ"ש בתוך 5 שניות בלבד. וחלילה שלא להפריע לנוסעים עם נהמות המנוע, צויידה המכונית עם מערכת חדשה בשם ארו אקוסטיק שהופכת אותה למכונית הסדן השקטה בעולם עם תעלות מיוחדות שמשפרות את זרימת האוויר ותכנון מיוחד של הצמיגים וחישוקי הצמיגים.

עוד לא ברור מתי המכונית תשווק וכמה היא תעלה, אבל ככל הנראה היא תהיה שמורה למולטי מיליונרים משועממים ושבעים במיוחד.