אנצ'לוטי הוא המאמן המרוויח ביותר בספרד; אנריקה - המשתדרג הכי גדול

מנג'ר ריאל מדריד יקבל העונה 8 מיליון אירו לפני בונוסים; הבוס של ברצלונה יקבל העונה בקאמפ נואו 750% יותר לעומת שכרו בסלטה ויגו אשתקד

קרלו אנצ'לוטי / צלם: רויטרס
קרלו אנצ'לוטי / צלם: רויטרס

קרלו אנצ'לוטי, מנג'ר ריאל מדריד, ממשיך להיות זו העונה השנייה ברציפות המאמן המרוויח ביותר מבין 20 אלו שמדריכים את קבוצות ליגת הכדורגל הבכירה בספרד. כך מפרסם ה"דיאריו גול".

האיטלקי בן ה-55, שהגיע לסנטיאגו ברנבאו בעונה הקודמת והביא ל"בלאנקוס" זכייה בצ'מפיונס ליג ובגביע הספרדי - מרוויח 8 מיליון אירו נטו (לא כולל בונוסים על תארים). אשתקד שכרו עמד לפני תוספות על 7.5 מיליון אירו.

לואיס אנריקה בן ה-44, שהצטרף הקיץ לברצלונה אחרי שעבד בעבר בקבוצת המשנה של המועדון, ברומא האיטלקית ובסלטה ויגו - במקום השני בדירוג עם 6 מיליון אירו. אגב, אנריקה שדרג את עצמו משמעותית (בלמעלה מ-750%) עם המעבר לקאמפ נואו: אשתקד בסלטה הסתפק בשכר של 700 אלף אירו בלבד.

דייגו סימאונה, הארגנטיני שהוביל ב-2013/14 את אתלטיקו מדריד לזכייה מפתיעה באליפות הליגה הספרדית, ועד לגמר ליגת האלופות (שם הפסיד לאנצ'לוטי וריאל) - מסתפק רק במקום השלישי בדירוג המאמנים המרוויחים בספרד, עם 3 מיליון אירו (לעומת 2.5 שקיבל בשנה שעברה).

את המקום הרביעי חולקים שלושה מנג'רים: דייויד מויס, הסקוטי שפוטר בעונה שעברה ממנצ'סטר יונייטד וחתם לפני שבועיים בריאל סוסיאדד; נונו אספיריטו סנטו (ולנסיה); וארנסטו ואלוורדה (אתלטיק בילבאו) - שמקבלים 2 מיליון אירו כ"א.