בעלי דירות בפרויקט יוקרה בת"א רכשו 10 דירות - למשרתים

"ממון": משפחות בעלי הון רכשו דירות בפרויקט מגורי היוקרה White City בנווה צדק - לאנשי הצוות שלהם ■ הדירות שנרכשו הן בנות 2-3 חדרים; המחיר - כ-4 מיליון שקל לדירה

פנטהאוז ארמאני / הדמייה: ARTCO
פנטהאוז ארמאני / הדמייה: ARTCO

מחירי הדירות בפרויקט מגורי היוקרה White City Residence בנווה צדק שבתל אביב של יורוקום נדל"ן וצמח המרמן מגיעים עד לעשרות מיליוני שקלים לדירה, אבל מסתבר שחלק מהדיירים בו לא מתרגשים מהמחירים הגבוהים. כ-10 משפחות שבבעלותן דירות בפרויקט היוקרה רכשו דירות בפרויקט לצוות העזר שלהם, ובמילים האחרות - למשרתים.

לפי דיווח ב"ממון", משפחות ההון, רובן של עולים מאירופה, רכשו לאנשי הצוות שלהם מספר דירות בנות 2-3 חדרים בפרויקט בסכום של כ-4 מיליון שקל לדירה, הצמודות לדירות המגורים של הבעלים עצמם. הדירות כוללות חדר שינה, מטבח, חדר שירותים וחדר אמבטיה. הדירה היא יחידה נפרדת, אך צמודה לדירת הבעלים.

עולה מבלגיה שרכשה דירה לצוות שלה סיפרה ל"ממון" כי "חשוב לנו שהצוות יהיה איתנו ברוב שעות היום, אך שבתום העבודה כל אחד יפרוש לעיסוקיו".

רן בן אברהם, סמנכ"ל שיווק בצמח המרמן, אמר כי "הביקוש לדירות כאלו זו התפתחות טבעית בשוק היוקרה... הרוכשים מבקשים נוחות ברמה אחרת".

המגדל בפרויקט מכיל 218 יחידות דיור ומתנשא לגובה של 40 קומות, כשלצידו מבנה בן חמש קומות הכולל דירות קומפלקס ודירות לופט. עלותו הכוללת של הפרויקט עמדה על 600 מיליון שקל, מתוכם 230 מיליון שקל עלות ביצוע הבנייה.