עוד קבוצת כדורסל באירופה שנקלעת למשבר כלכלי קשה

צרות בגלטסראיי, המשתתפת ביורוליג: המאמן הודיע לכל השחקנים שהם רשאים לעזוב; המשכורות לא משולמות בזמן

גלטסראיי-ברצלונה, יורוליג / צלם: רויטרס
גלטסראיי-ברצלונה, יורוליג / צלם: רויטרס

פחות מחודשיים מאז החלה עונת הכדורסל, קשיים כלכליים לא פשוטים גם בקבוצת היורוליג הטורקית גלטסראיי. האתר talkbasket.com מדווח כי מאמן הקבוצה, ארגין עתמאן, הודיע כי מלבד הכוכב הגדול קרלוס ארויו (אקס מכבי ת"א) - כל שחקני הקבוצה רשאים לעזוב בשל המצב הכלכלי אליו נקלע המועדון.

עתמאן, שאמר כי בכל מקרה לא יעזוב, הודה כי מאז פתיחת העונה לא קיבל שום חלק משכרו. בינתיים כבר החלה הנטישה, כאשר פורקאן אלדמיר, הסנטר בן ה-23 שהיה אחד מהשחקנים המובילים של "גלא" העונה, עזב ל-NBA, לא לפני שפרסם אתמול (ב') בדף הפייסבוק שלו כי "אני עוזב את גלטסראיי מבלי לבקש שום דבר, מלבד את המשכורות שחייבים לי".

גלטסראיי נמצאת בכותרות בשבוע האחרון בעקבות תקרית קשה שהתרחשה לפני משחק היורוליג בסוף השבוע מול הכוכב האדום בלגרד (103-110 לטורקים) שנערך באיסטנבול, במהלכה נדקר למוות אוהד סרבי על-ידי אחד מהאוהדים הטורקים.

גלטסראיי היא אחת משלוש נציגות טורקיות ביורוליג (ביחד עם פנרבחצ'ה ואנדולו אפס), ומדורגת במקום השלישי בבית 4, עם מאזן 3-3. היא זכתה באליפות טורקיה בעונת 2012/13, ובעונה שעברה הצליחה להגיע לשלב ההצלבה של היורוליג שם נעצרה על-ידי ברצלונה.