הוציא חשבונית? קובי פרץ הופיע מול בכירי רשות המסים

במקביל להופעותיו התכופות לאחרונה בבית המשפט בגין אישום העלמות המס העומד נגדו, ממשיך פרץ להופיע גם על הבמה - ובפני לא אחרים מאשר אנשי רשות המסים ■ פרץ: "הייתי אפילו שמח לעשות להם קמפיין, אם היו מבקשים ממני. בחינם"

כתב האישום העומד נגד הזמר קובי פרץ בגין העלמות מס לא מנע ממנו ביום שני מלהופיע בפני עובדי רשות המסים, האנשים שעמדו מאחורי חקירת הפרשה הסבוכה.

במקביל להופעותיו התכופות לאחרונה בבית המשפט בגין אישום העלמות המס העומד נגדו, ממשיך פרץ להופיע גם על הבמה - ובפני לא אחרים מאשר אנשי רשות המסים, שבחרו בו לככב במופע המרכזי של כנס המנהיגות שנערך להם לפני יומיים באילת.

מי שעד לא מכבר ניסו לגרום לפרץ ל"זמר" בחדרי החקירה, נצפו כשהם שרים ורוקדים לצלילי להיטיו של הזמר בהנאה רבה. פרץ, שנדמה היה כי שכח את המפגש האחרון עם החוגגים, נראה גם הוא מפזז כשהוא לוחץ ידיים עם יו"ר ועד עובדי מס הכנסה.

"לא הייתה לי כל בעיה להופיע", אמר פרץ לחדשות 2 לאחר המופע, "הייתי אפילו שמח לעשות להם קמפיין, אם היו מבקשים ממני. בחינם".

הרגע הדרמטי במשפט של פרץ אירע בחודשים האחרונים, לאחר שאמרגנו מ-12 השנים האחרונות, יוחאי יעיש, עלה על דוכן העדים כדי להעיד נגד הכישרון המוזיקלי שטיפח לאורך השנים. פרץ מצדו דחה את דברים של האמרגן והבטיח כי התשתית הראייתית של התיק תקרוס.

מרשות המסים נמסר בתגובה: "הופעתו של קובי פרץ באילת נערכה במסגרת השתלמות שערכה הסתדרות עובדי המדינה לנציגי ועדים מכלל משרדי הממשלה, כשעובדי רשות המסים היוו מיעוט מבין המשתתפים. לרשות המסים לא הייתה כל מעורבות או שליטה בתוכני הכנס ואת השאלות בנוגע להזמנתו של פרץ להופיע במסגרת הכנס יש להפנות להסתדרות".