הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: מגה בעיר עולה עם פרסומת מכירתית לירקות למרק, ועוקפת בדירוג פרסומות מושקעות אחרות - אולי הודות למזג האוויר הסוער ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע עם הוצאה של 1.3 מיליון דולר

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, הפרזנטורית הקבועה של החברה, בתקופת המהפכה הצרפתית, כשהיא מפילה פעמון גדול על אזרח מורד. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.1%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע פרסומת של בנק מזרחי-טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG. בפרסומת נראים דביר בנדק, פרזנטור הבנק, וארקדי דוכין כשהם מתווכחים ביניהם אם האנשים בישראל יותר שמחים או עצובים. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.6%.

בדומה לשבוע שעבר, קמפיין חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. בקמפיין הושקעו השבוע כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) לעומת השבוע שעבר, אז הושקע בו מעט יותר - כ-1.4 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע לטובה את הפרסומת של רשת השיווק מגה בעיר, שאמנם לא דורגה גבוה במדד, אולם למרות היותה פרסומת למבצע על ירקות למרק בלבד, הצליחה לעקוף הרבה פרסומות מושקעות אחרות ולהיכנס למדד, ככל הנראה הודות לשבוע החורפי במיוחד שחלף.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 556 (לעומת 540 בשבוע שעבר). לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך במעט מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-38.6 מיליון דולר (לעומת כ-40.9 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

פרסומות
 פרסומות