קרדן אן.וי מוכרת את חלקה בקניון בסין תמורת 65 מיליון אירו

זאת, כחלק מתוכנית מימוש הנכסים שלה, על מנת לעמוד בהתחייבויותיה ■ מתוך סכום זה יועברו לקרדן אן.וי לפחות 30 מיליון אירו אשר ישמשו את קרדן אן.וי להחזר חוב לבנק דיסקונט, שעליה לפרוע בסוף החודש הקרוב

שוקי אורן / צלם: איל יצהר
שוקי אורן / צלם: איל יצהר

קרדן אן.וי מוכרת את חלקה בקניון "גלריה צ'נגדו" בסין תמורת כ-555 מליון יואן (כ-72.6 מליון אירו). זאת, כחלק מתוכנית מימוש הנכסים שלה, על מנת לעמוד בהתחייבויותיה.

המכירה מתבצעת על ידי החברה הנכדה של קרדן, קרדן לנד צ'יינה (KLC). החברה חתמה על הסכם למכירת כל החזקותיה (50%) בחברה המחזיקה בקניון "גלריה צ'נגדו" בסין לשותפתה בחברה, BR Spicy (B.V.I) Ltd.

התמורה נטו ל-KLC , לאחר הוצאות ומסים, תסתכם בכ-65 מיליון אירו, מתוך סכום זה יועברו לקרדן אן.וי לפחות 30 מיליון אירו אשר ישמשו את קרדן אן.וי להחזר חוב לבנק דיסקונט, שעליה לפרוע בסוף החודש הקרוב.

קרדן אן.וי צפויה לרשום רווח נקי לאחר הפרשות למיסים של כ-13 מיליון אירו בעקבות העסקה. השלמת העסקה צפויה עד סוף 2014.

העסקה משקפת שווי של כ-164 מיליון אירו (כ-1.23 מליארד יואן) לקניון גלריה צ'נגדו. על פי ההסכם, KLC תמשיך לנהל עבור הרוכשת את הנכס גם לאחר מכירת החזקותיה בו.

שוקי אורן, מנכ"ל קרדן אן.וי, אמר: "העסקה משלימה שלב נוסף בתוכנית מימוש הנכסים שלנו, והיא מאפשרת לחברה להמשיך לעמוד בהתחייבויותיה, כפי שעשתה עד היום. ההצלחה של קניון צ'נגדו אפשרה לממש את הנכס במחיר שהושג והיא ממחישה את היכולות הניהוליות והיזמיות הקיימות בקבוצה בכלל, ובחברות התפעוליות בפרט. כפי שדיווחנו, לצד המשך מימוש הנכסים, אנו פועלים כל העת לשפר את הרווחיות של החברות התפעוליות, וצעדים אלה נושאים פירות מזה מספר רבעונים".