רמי לוי: אמשיך להעסיק ערבים, מי שלא רוצה שלא יקנה אצלי

על רקע פיגוע הדקירה בסופר במישור אדומים, לוי אומר שימשיך להעסיק ערבים ברשת המרכולים שלו ■ גם הבוקר נמשכת חקירת האירוע: מלבד הדוקר, נער בן 16 שאינו מוכר לשירותי הביטחון, נעצרו עוד שני פלסטינים שהיו באזור

רמי לוי  / צילום: תמר מצפי
רמי לוי / צילום: תמר מצפי

פיגוע הדקירה בסופר במישור אדומים: רמי לוי, בעלי רשת המרכולים שבאחד מסניפיה התרחש הפיגוע אתמול, אמר הבוקר (ה') בתוכנית "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל כי ימשיך להעסיק ערבים.

"אני מקבל פניות מהקיצוניים ביותר 'לא להעסיק ערבים', מדי פעם גם מאיימים עליי שאם אני אעסיק ערבים הם לא יבואו לקנות", סיפר לוי. "אני רוצה להגיד לכל מי שמאיים עליי שאם אני אעסיק אנשים בגלל צבע, דת או לאום, שהוא לא יבוא לקנות אצלי - הוא לא מאיים עליי. הוא יכול לא לבוא לקנות אצלי, אין לי שום בעיה".

גם הבוקר נמשכת חקירת האירוע: מלבד הדוקר, נער בן 16 שאינו מוכר לשירותי הביטחון, נעצרו עוד שני פלסטינים שהיו באזור. המחבל דקר שני בני אדם ופצע אותם בינוני. מאבטח בכניסה לסניף פתח בירי לעבר הדוקר, פצע אותו וניטרל אותו. השניים, בשנות ה-50 לחייהם, פונו לבית-החולים הדסה עין-כרם עם פגיעות בפלג גופם העליון.

עוד פורסם כי המאבטח שניטרל את המחבל מועסק במשרד ראש הממשלה. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפיגוע ואמר: "אני מכיר את המאבטח מהעבודה במשרד. אמרתי לו שכולנו גאים בו".