לאחר 8 שבועות: הסתיימו העיצומים בשירות התעסוקה

העובדים שבים לעבודה לאחר שהוחלט כי לשכות שירות התעסוקה לא ייסגרו, והנושא יועבר למו"מ בחודשים הקרובים ■ המוקד הטלפוני והמקוון לא יועבר למיקור חוץ

לשכת תעסוקה, מובטלים, פיטורים, אבטלה / צלם: אריאל ירוזלימסקי
לשכת תעסוקה, מובטלים, פיטורים, אבטלה / צלם: אריאל ירוזלימסקי

לאחר שאיום השביתה הכללית במשק הוסר, הגיעו ההסתדרות ומשרד הכלכלה להבנות גם בנוגע לשירות התעסוקה, והעיצומים יסתיימו. זאת, לאחר 8 שבועות של עיצומים. בהתאם לסיכום ימשיכו הצדדים להתדיין ביניהם במהלך ששת החודשים הקרובים.

העיצומים הסתיימו לאחר מו"מ שניהלו יו״ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, ויו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, יחד עם יו"ר ועד העובדים, עופר לוי, מול נציגי משרד הכלכלה.

העובדים שבים לעבודה לאחר שהוחלט כי לשכות שירות התעסוקה לא ייסגרו והנושא יועבר למו״מ במהלך החודשים הקרובים. בנושא הפעלת המרחב המקוון והפעלת המוקד הטלפוני סוכם כי השירות יינתן ע״י עובדי שירות התעסוקה, סטודנטים ו/או עובדים עם מוגבלות, בהפעלה פנימית וללא הוצאת השירות למיקור חוץ.

מנכ"ל שירות התעסוקה, בועז הירש, מסר: "אני מתכוון להפשיל שרוולים וביחד עם העובדים להצעיד את השירות קדימה, לטובת אלו הזקוקים להכוונה וסיוע במציאת עבודה. אני נחוש להמשיך ולבנות ארגון ממשלתי מקצועי, אדיב ומודרני".