גבעות צונחת ב-28% ל-1 אג'; מקדמת איחוד מניות

(עדכון) - מנהל הבורסה דחה את מחיקת היחידה מהמדדים ■ בגבעות מבקשים לכנס את בעלי היחידות ב-15 בדצמבר על מנת לאשר מיזוג של היחידות ביחס של 30 ל-1 (כלומר 30 יחידות יהפכו ליחידה אחת ומחיר היחידה יוכפל ב-30)

קידוח נפט גבעות עולם / צלם: תמר מצפי
קידוח נפט גבעות עולם / צלם: תמר מצפי

בשותפות גבעות עולם מנסים למנוע את מחיקת יחידות ההשתתפות שלה ממדדי הבורסה. השותפות דיווחה הבוקר כי "השותף הכללי מקיים מגעים עם הבורסה על מנת להביא לכך שהבורסה לא תפעל לגריעת היחידות מהמדדים על פי ההחלטה האמורה של מנכ"ל הבורסה".

בגבעות מבקשים לכנס את בעלי היחידות ב-15 בדצמבר על מנת לאשר מיזוג של היחידות ביחס של 30 ל-1 (כלומר 30 יחידות יהפכו ליחידה אחת ומחיר היחידה יוכפל ב-30).

הרוב הדרוש לקבלת ההחלטה באסיפת בעלי היחידות הינו רוב של לא פחות מ-75% מבעלי היחידות שבעליהן ישתתפו ויצביעו באסיפה.

עוד דיווחה הבוקר גבעות כי מנהל הבורסה החליט שלא לגרוע את היחידות מהמדדים ת"א מאגר, יתר-מאגר, מדד נפט וגז ומדד יתר 50. עוד הוחלט כי אם עד ליום 21 בדצמבר לפני תחילת המסחר בבורסה, לא תבצע השותפות איחוד הון אשר במסגרתו יהפכו לפחות כל 10 יחידות השתתפות של השותפות ליחידה אחת, תיגרע יחידת ההשתתפות ממאגר המניות וממדדי הבורסה אליהם היא משתייכת ב-22 בדצמבר.

ביום חמישי דיווחה גבעות כי תיגרע ביום שני הקרוב מהמדדים המרכזיים בבורסה בתל-אביב. זאת, בעקבות ירידת מחיר יחידת ההשתתפות אל קרוב לאגורה אחת.