רייטינג שבועי: "המירוץ למיליון" של רשת בראש עם מעל מיליון צופים

"הצילו! אני לא יודע לבשל" של קשת סוגרת עונה עם רייטינג ממוצע של 24.5%

למעלה ממיליון ישראלים צפו במוצ"ש האחרון ב"מירוץ למיליון" של זכיינית ערוץ 2 רשת, ששומרת על כוחה כתוכנית הנצפית ביותר בימים אלה. הריאליטי (34.7% רייטינג במשקי-בית יהודיים) מתבלט גם בזכות נתח הצפייה הנחשק שלו, המתקרב ל-50% ממשקי-הבית היהודים, בזמן שידור התוכנית.

מעניין לציין כי הפער בין הפרק ששודר מוקדם יותר בשבוע, ביום חמישי, משקף התנהגות צופים שונה לחלוטין, והוא נמוך בכל הפרמטרים. זאת אפשר לייחס לאלטרנטיבה של לוח השידורים ובעיקר למשחק ליגת העל בכדורגל בערוץ 1 שנגע ב-8% צפייה.

בשני המקרים, נראה כי ערוץ 10 מגיש לרשת את ההובלה, עם "המקור" ביום רביעי ו"המטה" שעברה לפריים-טיים של שישי והניבה נתון של כ-6% צפייה.

בינתיים, מישהו בקשת שעה לקריאות ה"הצילו" שנמשכו למעלה מ-3 חודשים מכיוון הפריים-טיים שלהם, וריאליטי הסלבס בישול, "אני לא יודע לבשל", סיים את עונתו בפרק סיום שהגיע ל-25.6% צפייה במשקי-בית יהודיים ו-801 אלף צופים בכלל האוכלוסייה. העונה כולה עמדה על ממוצע של 24.5% ו-683 אלף צופים.

ביום שלישי השבוע תשוב למסך "הכוכב הבא" המשודרגת לעונה חדשה, ובקשת לא יהיו מוכנים לשאת נתונים פושרים, כשהיעד, אפשר להגיד בביטחון, הוא לכבוש את צמרת הטבלה.

ריאליטי שירה חדש שהשיקו בבניין של קשת השבוע, "משפחה בהופעה", עלה בערוץ המוזיקה 24, שם השיג נתונים של 2.4% צפייה ו-91 אלף צופים, נתון דומה לזה של תוכניות דגל של הערוץ בעבר, כמו "התבורי'ס" ו"מה שקורה באילת". מדובר בנתון שיא הגבוה פי 4 מממוצע הרצועה בערוץ.

אחרי משהו כמו 2,000 שנות גלות על המדף של רשות השידור, "היהודים באים" מספקים את הסחורה. השבוע רושמת תוכנית הסאטירה של הערוץ הראשון שיא מאז עלתה של 7.3% - וגוברת על "יומן" בהגשתו של עודד שחר שמסתפק ב-4.8% צפייה. במקביל "אולפן שישי" של חדשות 2 עם 15.9% ו"שישי" של חדשות 10 עם 7.2% צפייה, לא הרחק מאחור.

רייטינג 7.12.14
 רייטינג 7.12.14