עושה זאת שוב: 9 מיליון בראש האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק מזרחי טפחות עם דביר בנדק וארקדי דוכין מתברגת בראש הזכורות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, הפרזנטורית הקבועה של החברה, בדמותה כמזכירה של סוכן הביטוח שוקה, כשהיא שורפת הצעה שלקוח קיבל מחברת ביטוח מתחרה. שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.3%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת, זה השבוע השלישי ברציפות, הפרסומת של בנק מזרחי טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG. בפרסומת נראים דביר בנדק, פרזנטור הבנק, וארקדי דוכין כשהם מתווכחים אם אנשים יותר שמחים או עצובים. שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%.

תיאום מושלם ב-IDI

קמפיין חברת התקשורת yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ- 2.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של אתר WOBI, עם השקעה נמוכה משמעותית של כ-1.6 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי שוב, בתיאום כמעט מושלם, מוציאות החברות האחיות לבית IDI חברה לביטוח פרסומות חדשות, ושוב שתיהן כובשות את ראש מדד האהדה. עוד הוא מציין, כי למרות שהפרסומת של ביטוח ישיר עוסקת בנושא שהוא לכאורה שנוי במחלוקת בציבוריות הישראלית - מצעד הגאווה - הדבר לא מפריע לה להתברג במקום השני במדד, מה שאולי מלמד משהו על ההתקדמות בנושא שעוברת החברה בישראל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 535 (לעומת 543 בשבוע שעבר). גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-40.3 מיליון דולר (לעומת כ- 39.1 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

פרסומות
 פרסומות